Ένα γεγονός για γέλια και για κλάματα.
Μια πραγματικότητα που πρέπει να μας προβληματίσει
ως χώρα και λαό.
Αυτού του είδους οι ανεπάρκειες, απαιτούν επεμβάσεις
άμεσες και αποτελεσματικές.
Στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης, στην υπηρεσία που το
φαινόμενο της καθυστέρησης και της κωλυσιεργίας είχε αρνητικό πρόσημο, μετά τα
απανωτά συμβάντα που έλαβαν χώρα τελευταία, αρχίζει να εκδηλώνεται και κρίση
ηθικής.
Σε πολλούς από τους αρμόδιους ένεκα της ευθύνης που απορρέει
από τα καθήκοντά τους και τους οποίους "ακουμπά" η ενοχή, αλλά και σε κάποιους
άλλους που τους "χαϊδεύει" η συνενοχή, η λέξη ευθιξία είναι άγνωστη και σαν
ετυμολογία αλλά και σαν πρακτική διαδικασία.
Τι άλλο πρέπει να γίνει για να εμπεδώσουν ότι δεν είναι σε
θέση να ανταποκριθούν επαρκώς στο ρόλο τους και στην αποστολή τους , ότι δε μπορούν……
Τι άλλο πρέπει να συμβεί για να καταλάβουν ότι το προσόν της
επάρκειας και της ικανότητας δεν είναι απλά μόνο λέξεις αλλά μια πρακτική
διαδικασία δράσης και αποτελεσματικότητας.
Μπορεί να θεωρηθεί παράξενο, μπορεί να χαρακτηριστεί
υπερβολικά φανταστικό, αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό. Συνεχίζουν να
λειτουργούν δώδεκα ολόκληρες μέρες μετά το συμβάν του μπλακ άουτ, ακατάπαυστα τα
ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη στο κτήριο της ΥΕΠ, παρόλο που υπάρχει ηλεκτροδότηση από
τη ΔΕΗ, λες και το καύσιμο είναι δωρεάν.
Η συνολική κατανάλωση σε πετρέλαιο μέχρι σήμερα ακουμπά τα
3.500 λίτρα. Το δε συνολικό κόστος που προκύπτει από την συνεχή λειτουργία του
ηλεκτροπαραγωγού ζεύγους λόγω της αναιτιολόγητης καθυστέρησης της αποκατάστασης
της βλάβης ανέρχεται στο ποσό των 5.000,00 Ευρώ περίπου, εκτός του κόστους
συντήρησης που θα απατηθεί μετά από αυτή την πολυήμερη λειτουργία.
Όλες τις μέρες που πέρασαν από το συμβάν μέχρι σήμερα, σύμφωνα
με αξιόπιστες πληροφορίες που λάβαμε, πραγματοποιήθηκαν συσκέψεις και
διασκέψεις, μετακινήσεις προσωπικού από άλλα τμήματα, αλλά και πρωτότυπες
«εκπαιδεύσεις» του τεχνικού προσωπικού στα όρθια και κάτω από τον υπερβολικό
θόρυβο του ηλεκτροπαραγωγού ζεύγους με την «ύποπτη» παρουσία ακόμη και
συνδικαλιστικών στελεχών (αλήθεια γιατί;).
Το αποκορύφωμα όμως όλων ήταν οι τεχνικές επεμβάσεις και
δοκιμές, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν τις μεταμεσονύκτιες ώρες, αλλά χωρίς όμως
το αναμενόμενο αποτέλεσμα.
Οι διοικούντες την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας παρόλο που
ζητούν εναγωνίως διαβεβαίωση και εγγύηση καλής λειτουργίας από την
κατασκευάστρια εταιρία, αυτή αδυνατεί να την χορηγήσει , γιατί όπως ισχυρίζεται
δεν γνωρίζει τα τεχνικά δεδομένα της εγκατάστασης.
Η εταιρία αντιπροτείνει ότι για να εγγυηθεί την σωστή
λειτουργία θα πρέπει να κατασκευάσει η ίδια νέα εγκατάσταση.
Μπροστά στον κίνδυνο να γίνει ξανά μπλάκ άουτ στο σύστημα Pallas, πήραν την απόφαση να συνεχίσουν να λειτουργούν
τα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη.
Το ερώτημα που απασχολεί κάθε λογικό άνθρωπο είναι μέχρι πότε
θα συνεχίζεται αυτή η πρακτική;
Ήρθε η ώρα πιστεύουμε να αναλάβει δράση ο αρμόδιος Υπουργός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου