Οι αναρτήσεις μέσα από τις φωτογραφίες

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Γιατί καθυστερεί η κατασκευή του έργου επέκτασης του διαδρόμου 10-28 στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ;


Άντε να δούμε πότε θα τελειώσει ο διάδρομος προσγείωσης–απογείωσης στο “Μακεδονία”


Αχρείαστο έργο ή αναπτυξιακή προσπάθεια που πρέπει να συνεχιστεί; Και σε ποιο οικονομικό περιβάλλον; Ο λόγος για την επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης-απογείωσης 10-28 στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", θέμα που συζητήθηκε αρκετές φορές μέχρι  σήμερα.

Η επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης είναι ένα θέμα που διχάζει. Αποφασίστηκε και άρχισε η εκτέλεσή του σε… χρόνο ρεκόρ για έργο της Θεσσαλονίκης, κάτι που προκάλεσε την εξύφανση σεναρίων και θεωριών συνωμοσίας για το ποιος πήρε το έργο και με ποιους όρους. Την ίδια στιγμή, οικολογικές ομάδες της πόλης θεωρούν ότι η επέκταση του διαδρόμου στη θάλασσα προκαλεί αλλαγή στα ρεύματα του Θερμαϊκού Κόλπου, ενώ η προσέγγιση αεροσκαφών τύπου τζάμπο στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης θα προκαλέσει πολλά περισσότερα προβλήματα.
Οι υπέρμαχοι του έργου υποστηρίζουν ότι θα προσελκύσει ακόμη και υπερατλαντικές πτήσεις. Ότι θα τονώσει την περιοχή, αλλά και τη Χαλκιδική. Αλήθεια υπάρχει τέροια μελέτη σκοπιμότητας. Γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει δημοσιοποιηθεί;
Γεγονός είναι ότι, όλα αυτά παρακάμφθηκαν και το έργο άρχισε. Από τότε, όμως, θυμίζει “γεφύρι της Άρτας”. Μάλιστα, με το σκεπτικό ότι, λόγω της οικονομικής κατάστασης της χώρας, δεν υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί άλλο αεροδρόμιο (στο Κλειδί Ημαθίας ήταν ένας σχεδιασμός σε θεωρητικό επίπεδο) προς τα δυτικά, κάνει την περάτωση του διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης μονόδρομο.
Δεν δικαιολογείται πάντως αυτή η καθυστέρηση γιατί ο χρόνος περάτωσης του έργου σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα εργασιών πλησιάζει και το έργο βρίσκεται πολύ πίσω. Μήπως υπάρχει καμμιά μεθόδευση;
Mήπως οι υπεύθυνοι του έργου και οι συν αυτών περιμένουν καμία εξέλιξη;
Όπως και να έχει, πολύ σύντομα όλα θα βγούν στο φως...............

Δεν υπάρχουν σχόλια: