Τα πάρτυ των ακυρώσεων των διαγωνισμών που βάλτωναν την πορεία ανάπτυξης
και εκσυγχρονισμού της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και των αεροδρομίων της,...... τελείωσαν.
Οι ανοικτοί και διάφανοι διαγωνισμοί έβαλαν τέλος σε πρακτικές και υποψίες
μεθοδεύσεων για κατευθυνόμενες και φωτογραφικές αναθέσεις εργολαβιών.
Οι νοσταλγοί των αγκυλώσεων, της αδράνειας και των απαράδεκτων
μεθοδεύσεων για την απαξίωση και το μαράζωμα των περιφερειακών αεροδρομίων,
μπήκαν στη γωνία.
Ο διαγωνισμός της ολοκλήρωσης του υποσταθμού του αεροδρομίου της Κέρκυρας
σύμφωνα με πληροφορίες πραγματοποιήθηκε χθές με μεγάλη συμμετοχή προσφορών και
με σημαντικές εκπτώσεις.
Επιτέλους στο νησί των Φαιάκων θα γίνει το αυτονόητο.
Θα διασυνδεθεί ο νέος υποσταθμός με τις καταναλώσεις του και θα εξασφαλιστεί
η απρόσκοπτη λειτουργία του αεροδρομίου αλλά και θα διασφαλισθεί ακόμη
περισσότερο η αυτόνομη ενεργειακά λειτουργία του και σε περιπτώσεις παρατεταμένων
και απρόβλεπτων διακοπών ηλεκτροδότησης από τη ΔΕΗ.
Ο κατά πολύ «κουρεμένος» προϋπολογισμός
του έργου, μειώθηκε κατά 60% περίπου, αφού τόση ήταν η έκπτωση που κατέθεσε
ενδιαφερόμενος εργολάβος, στον οποίο και κατακυρώθηκε το έργο.
Να σημειωθεί ότι τρείς μέρες πριν
την διεξαγωγή του διαγωνισμού, ανώνυμοι και επώνυμοι εργολάβοι με επιστολές τους
στον Υπουργό Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων, κ. Βορίδη αξίωναν επιτακτικά ακύρωση
του διαγωνισμού και προέβλεπαν ότι δεν θα υπάρξουν προσφορές για το έργο.
Από ότι φαίνεται διαψεύστηκαν.
Ας ελπίσουμε ότι ήρθε ο καιρός επιτέλους
να πάρει μπρος η μηχανή της ανάπτυξης και του εκσυγχρονισμού των περιφερειακών
αεροδρομίων και σε άλλες δράσεις απαραίτητες και αναγκαίες για καλύτερες
υπηρεσίες στο τουριστικό προϊόν, το οποίο είναι το μόνο σίγουρο και πολύ
σημαντικό έσοδο στην οικονομία μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου