Οι αναρτήσεις μέσα από τις φωτογραφίες

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Τα ιδιωτικοποιημένα 14 αεροδρόμια παραχωρούν τα «ασημικά» τους.



Καταγραφή «των ασημικών» του φορητού πάγιου εξοπλισμού των υπό παραχώρηση δεκατεσσάρων περιφερειακών αεροδρομίων διεξάγεται αυτές τις ημέρες από εταιρία κατ΄εντολή του ΤΑΙΠΕΔ.
Σε όλον τον πάγιο φορητό εξοπλισμό του αεροδρομίου ανεξάρτητα αν αυτός ανήκει στις εγκαταστάσεις υποδομής του αεροδρομίου, ή στις εγκαταστάσεις των συστημάτων της αεροναυτιλίας τοποθετήθηκαν αυτοκόλλητα με γραμμωτό κώδικα (bar code).

Η όλη διαδικασία η οποία φανερώνει υπέρμετρη βιασύνη, με τον τρόπο που γίνεται δείχνει ότι δεν είναι συμβατή με την ισχύουσα νομοθεσία Νόμος 3913/2011 και 4146/2013, σε ότι αφορά τον διαχωρισμό που αυτοί ορίζουν.


Η διοίκηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και οι υπηρεσιακοί παράγοντες των αεροδρομίων παρακολουθούν αμέριμνοι την όλη διαδικασία, επιτρέποντας στην ουσία την καταγραφή του όλου εξοπλισμού του αεροδρομίου, λες και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και με δεδομένη την ισχύουσα νομοθεσία, θα πάψει να λειτουργεί από την επομένη της υλοποίησης της παραχώρησης των αεροδρομίων στην ελληνογερμανική κοινοπραξία εταιρειών Fraport-Slentel.
Η χαλαρή αντίδραση μεμονωμένων συνδικαλιστών και απλών εργαζομένων στα αεροδρόμια δεν στάθηκε ικανή να αποτρέψει την οριζόντια καταγραφή όλου του εξοπλισμού που υπήρχε στους χώρους της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας του αεροδρομίου.
Όλως παραδόξως ο συνδικαλιστικός φορέας των εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που ως γνωστό αγωνίζεται πλέον μόνο μέσω της δικαστικής οδού με σκοπό να αποτρέψει την ιδιωτικοποίηση των 14 αεροδρομίων, το τελευταίο χρονικό διάστημα φαίνεται ότι έχει αλλάξει στάση αφού δεν προβαίνει σε επαναστατικές μεθόδους αποτροπής του ΤΑΙΠΕΔ από αυτή την διαδικασία, όπως εξάλλου έκανε σε παρόμοια επιχείρηση πριν από λίγους μήνες στην επίσκεψή τους στα γραφεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
Πολύ λίγοι σε αριθμό από τους εργαζόμενους στα αεροδρόμια στην προσπάθειά τους να αποτρέψουν ολική καταγραφή του εξοπλισμού απέκρυψαν μέρος αυτού.
Μερικοί θεωρώντας ότι έτσι θα διασφαλίσουν την εργασιακή τους συνέχεια και δεν θα χάσουν την θέση τους επικαλέστηκαν ότι οι καρέκλες των γραφείων τους ήταν προσωπικές και αγορασμένες από τους ίδιους.
Κάποιοι άλλοι «βάφτισαν» συσκευές εξοπλισμού κύρια σε Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές ως προσωπικά αντικείμενα, επικαλούμενοι ότι τα έφεραν από το σπίτι τους. 

Είναι πραγματικά απορίας άξιο το γεγονός αυτό με τον τρόπο και στον χρόνο που έγινε και αν αυτά τα οποία κατέγραψε η εταιρία για λογαριασμό του ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου να αξιολογηθούν και να παραδοθούν, στην ελληνογερμανική εταιρία θα τύχουν αποδοχής εκ μέρους της.
Και τούτο διότι από ότι πληροφορούμαστε μεγάλο μέρος του εξοπλισμού εκτός του ότι έχει πολλά χρόνια χρήσης στο ενεργητικό του, με εμφανή τα σημάδια της παλαιότητάς του, αφού έχει να ανανεωθεί πολλά χρόνια, είναι αμφιβόλου αξίας και αξιοπιστίας σε ότι αφορά την κοστολόγησή του και την συμβολή του στην αποτελεσματική λειτουργία του κάθε αεροδρομίου.

Ωστόσο σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα με τις επικείμενες δύσκολες νομοθετικές ρυθμίσεις, του αρμόδιου υπουργείου υποδομών και μεταφορών, οι οποίες βρίσκονται στο τελικό στάδιο υλοποίησης και κρίνονται αναγκαίες και απαιτητές και από την μνημονιακή συμφωνία, θα ρίξουν φως στα αναπάντητα ερωτήματα που κυριαρχούν, τόσο για την δομή, τον ρόλο και την αποστολή της Υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας, όσο και για το εργασιακό μέλλον των εργαζομένων σ΄ αυτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: