Για πρώτη
ίσως φορά στα συνδικαλιστικά και όχι μόνο χρονικά απεργία εργαζομένων
στηρίζεται από τον αρμόδιο υπουργό. Μέχρι πρότινος με την εξαγγελία μιας
απεργιακής κινητοποίησης οι αρμόδιοι εργοδοτικοί πολιτικοί παράγοντες κατά κύριο
λόγο, προσέφευγαν στην δικαιοσύνη προκειμένου αυτή να κηρυχτεί παράνομη ή
καταχρηστική.
Σήμερα
τα πράγματα άλλαξαν σε τέτοιο βαθμό που αναρωτιόμαστε αν πραγματικά έχουμε
χάσει εντελώς τα λογικά μας ή αν ζούμε σε όνειρο.
Οι
εργαζόμενοι στην Υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας αισθάνονται χαρούμενοι
ελπίζοντας σε ανέλπιστη θετική έκβαση του αγώνα τους, αφού την αγωνιστική τους
κινητοποίηση που εξήγγειλαν για την Παρασκευή 8-1-2015, την αγκαλιάζει και την
«στηρίζει» με τον δικό του βέβαια τρόπο ο αρμόδιος υπουργός υποδομών και
μεταφορών.
Τόσο
οι εργαζόμενοι όσο και ο αρμόδιος υπουργός ποντάρουν στην απόφαση του ΣτΕ για
το μέλλον των 14 αεροδρομίων και την αναμένουν διακαώς, παρόλο που αυτή θα
καθυστερήσει, προκειμένου να σταματήσει όπως ισχυρίζονται η παραχώρηση και να
ακυρωθεί η όλη διαδικασία ιδιωτικοποίησης.
Ο
υπουργός που πόνεσε πολύ και με ασταμάτητο δάκρυ μεγέθους κορόμηλου, όταν έβαλε
φαρδιά πλατιά την υπογραφή του, φαίνεται ότι ο πόνος που τον βασανίζει από
τότε, δεν λέει να του φύγει.
Αυτός
είναι ο λόγος που ο υπουργός της υλοποίησης των ιδιωτικοποιήσεων των 14
περιφερειακών αεροδρομίων μένει πιστός στην θεωρητική ιδεοληψία της μη
παραχώρησης.
Ξεχνά
όμως, ή σκοπίμως δείχνει να μην θέλει να αντιληφθεί, ο υπουργός ότι αυτό είναι
ειλημμένη απόφαση της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, στην οποία είναι μέλος και έχει
εξουσιοδοτηθεί να υπογράψει κάθε πράξη στην κατεύθυνση της άμεσης υλοποίησης
των ιδιωτικοποιήσεων.
Για να
δικαιολογήσει την κολωτούμπα του στην γνωστή υπόθεση της αποκρατικοποίησης των
14 περιφερειακών αεροδρομίων και για πολλοστή φορά, ο υπουργός Υποδομών προσέφυγε
σε συνέντευξή στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» .
Ερωτηθείς
για τις κινητοποιήσεις στις οποίες προχωρεί η ΟΣΥΠΑ λόγω της παραχώρησης των
αεροδρομίων στην κοινοπραξία Fraport-Slentel σημείωσε:
«Πολλά
από τα θέματα που έχει θέσει η ομοσπονδία των εργαζόμενων στην ΥΠΑ έχουν
απόλυτο δίκιο. Πιστεύω ότι οι κινητοποιήσεις που κάνουν είναι σε μια κατεύθυνση
που κι εμείς πιστεύουμε».
Προσθέτοντας
επίσης ότι: «από εκεί και πέρα (σ.σ.: οι συνδικαλιστές της ΟΣΥΠΑ) γνωρίζουν, τα
έχουμε πει χίλιες φορές, οι δεσμεύσεις που υπάρχουν σε σχέση με την συμφωνία
που έγινε, είναι αυτά που έχουν επιβάλλει οι δανειστές για τις εννέα
ιδιωτικοποιήσεις. Είναι στην λογική που ξεκίνησε το ΤΑΙΠΕΔ και η κυβέρνηση
Σαμαρά με το δεύτερο μνημόνιο και οφείλουμε να προχωρήσουμε, να ολοκληρώσουμε
αυτές τις ιδιωτικοποιήσεις, με τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις διαγωνιστικές
διαδικασίες που υπήρχαν».
Ανέφερε
ακόμη ότι εάν το ΣτΕ εγκρίνει τις προσφυγές που έχουν υποβάλει εργαζόμενοι κατά
της ιδιωτικοποίησης, τότε θα ακυρωθεί η διαδικασία, όπως συνέβη με την ΕΥΔΑΠ,
ενώ, σημείωσε ότι η παραχώρηση των αεροδρομίων δεν είναι ιδιωτικοποίηση αλλά:
«Μεταφορά
για 40 χρόνια της διαχείρισης των 14 αεροδρομίων. Άρα μιλάμε για 40 συν 2
χρόνια παραχώρησης σε μια κοινοπραξία, που στην συντριπτική της πλειοψηφία
ανήκει στο γερμανικό δημόσιο. Αυτό βαπτίστηκε ιδιωτικοποίηση, άσχετα με το τι
λένε, επί της ουσία είναι παραχώρηση σε μια εταιρεία που ανήκει στο γερμανικό
δημόσιο και έχει μπει από τους δανειστές ρητά στη συμφωνία που έγινε το
καλοκαίρι».
Μετά
από αυτή την στάση του αρμόδιου υπουργού τόσο οι εργαζόμενοι όσο και ο
υπόλοιπος ελληνικός λαός πρέπει να κοιμούνται ήσυχοι. Δεν έχουν κανέναν λόγο να
φοβούνται για την ιδιωτικοποίηση των 14 αεροδρομίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου