Οι αναρτήσεις μέσα από τις φωτογραφίες

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Ε !! όχι και πορνεία τα κρατικά αεροδρόμια....




Με αφορμή το πρόσφατο δημοσίευμα της δημοσιογράφου παρουσιάστριας κ. Τατιάνας Στεφανίδου, αναγκαζόμαστε να πάρουμε θέση και να αναφερθούμε επί του θέματος.

Αρχικά θα θέλαμε να επισημάνουμε το γεγονός ότι αυτές οι εκφράσεις είναι απαράδεκτες και ανεπίτρεπτες και θέλω να πιστεύω ότι θα  τύχουν του αυτεπάγγελτου ελέγχου του ΕΣΡ.

Αυτά που μας πληγώνουν και μας θυμώνουν και εν πολλοίς μας προτρέπουν να ...
αντιδράσουμε θα πρέπει όχι μόνο να δημοσιοποιούνται, αλλά και να απαιτούμε να διορθωθούν άμεσα. 

Η υποστήριξη ιδιωτικών δράσεων στον τομέα των αερομεταφορών, θα μπορούσε να γίνει και με πιό καθαρό και κόσμιο τρόπο.


Οι συγκρίσεις όμως και εν τέλει οι συμπερασματικές προσεγγίσεις με χαρακτηρισμούς απαράδεκτους και ανεπίτρεπτους, θα πρέπει να αποφεύγονται να γίνονται με τρόπο απαξιωτικό για ό,τι κρατικό.

Αλήθεια, που είναι η αντίδραση- ενημέρωση επί του θέματος, της αρμόδιας Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και του καθόλα γνώστη και πολύ έμπειρου πολιτικού της Προϊστάμενου Υπουργού κ. Χατζηδάκη; 

Αλήθεια, που είναι ο συνδικαλιστικός φορέας των εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας;

Η αναφορά που έγινε και υποστηρίχθηκε ότι οι γερμανοί δουλεύουν και άρα οι Έλληνες τεμπελιάζουν είναι απαράδεκτη και  απαξιωτική για τη χώρα μας και για τους πολίτες της, αλλά σηματοδοτεί και συγκεκριμένη επιλογή για την επικείμενη διεργασία ιδιωτικοποίησης.

Η αλήθεια όμως θα πρέπει να λέγεται αλλά με όλα τα πραγματικά και αντικειμενικά δεδομένα της.

Θα έπρεπε να γνωρίζει αυτή η καθόλα  έγκριτη δημοσιογράφος – παρουσιάστρια κυρία Τατιάνα Στεφανίδου ότι αυτά τα φαινόμενα δεν είναι σημερινά, ούτε χθεσινά. Κρατούνε χρόνια πολλά και είναι απόρροια της ανεπάρκειας , της αδιαφορίας και της υποκειμενικής πολιτικής που εφαρμόζουν οι εκάστοτε αρμόδιοι πολιτικοί προϊστάμενοι των υπηρεσιών αυτών.

Γνωρίζει η κ. Τατιάνα ότι στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος εργάζονται Έλληνες.

Γνωρίζει επίσης ότι ο κάθε διακινούμενος επιβάτης στο αεροδρόμιο Βενιζέλος καταβάλει μέσω του αεροπορικού του εισιτηρίου ένα αρκετά σημαντικό ποσό για όλες τις υπηρεσίες που του προσφέρονται και οι οποίες είναι κρατικές υποδομές.

Θα έπρεπε να γνωρίζει ότι  για τις αντίστοιχες υπηρεσίες σε κάθε κρατικό αεροδρόμιο δεν υπάρχει αντίτιμο, σύμφωνα και με πρόσφατη απόφαση του αρμόδιου υπουργείου.

Κατά συνέπεια το κάθε κρατικό αεροδρόμιο για να συντηρηθεί, για να αναπτυχθεί, για να εκσυγχρονιστεί θα πρέπει να εγκριθούν οι απαιτούμενες πιστώσεις από τον Κρατικό κουρβανά.

Αυτοί που αγνοούν κάποια βασικά ζητήματα και παραμέτρους, όπως είναι ότι το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, όντας ιδιωτικό με αυξητικές τάσεις του αριθμού των μετοχών, λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, με μοναδικό σκοπό το κέρδος, το οποίο μάλιστα είναι  εξασφαλισμένο με εγγυήσεις και ρήτρες του Ελληνικού δημοσίου. Στην ουσία παίζει χωρίς αντίπαλο, και η όποια χασούρα του, καλύπτεται από τους φορολογούμενους, χάρη στις ρήτρες που περιέχονται στη σύμβαση.

Για παράδειγμα, ένα αεροσκάφος που χρησιμοποιεί ένα ελληνικό αερολιμένα, πληρώνει κάποια τέλη χρήσης, στάθμευσης, κλπ.

Σε όλα τα κρατικά μας αεροδρόμια, αυτά τα τέλη είναι αστεία ως ποσά, και επιπλέον έχουν να αυξηθούν εδώ και 20 περίπου χρόνια. Μάλιστα κατά καιρούς, καταργούνται κιόλας για κάποιο χρονικό διάστημα, όπως εξάλλου έγινε πρόσφατα πριν τις εκλογές του Μαΐου. Αυτό γίνεται για να είναι η χώρα μας ελκυστική όσον αφορά στην προσέλευση αεροπορικών εταιριών και τουριστών. Εκ του αποτελέσματος αυτή η ρύθμιση, αυτή η χασούρα δεν έχει ανταποδοτικό χαρακτήρα σε ότι αφορά το όφελος των διακινούμενων επιβατών.

Στο αεροδρόμιο όμως της Αθήνας, όπου τίποτα δεν είναι δωρεάν, τα αντίστοιχα αυτά τέλη είναι δεκαπλάσια, πολλές φορές και εικοσαπλάσια.

Μια άλλη πηγή εσόδων για ένα αεροδρόμιο είναι η χρήση και η εκμετάλλευση γης και χώρων.

Στα κρατικά αεροδρόμια, οι διαδικασίες ενοικίασης, και εκμετάλλευσης χώρων (μαγαζιών, κλπ) είναι χρονοβόρες, απαιτούν χίλιες δυο διαδικασίες, διαγωνισμούς, ενστάσεις, προσφυγές, και ως εκ τούτου δύσκολα ξεπερνιούνται. Τα δε ενοίκια, για όσους τελικά καταφέρουν να αποκτήσουν γραφείο ή μαγαζί σε αυτά, είναι πάμφθηνα. Το κράτος βλέπετε, δεν ενδιαφέρεται ούτε καν για τα έσοδα, πόσο μάλλον για κέρδη, οπότε δεν υπάρχει και κίνητρο προσέλκυσης επενδυτών, επιχειρήσεων, κλπ. Το μόνο που υπάρχει είναι μια ατέλειωτη γραφειοκρατία, η οποία εν τέλει λειτουργεί στοχευμένα όχι στην προσέκλυση, αλλά στην νέου τύπου επενδυτική διαδικασία, δια της παραχώρησης .

Η άποψή μας είναι : 

"Ναι στην ανάπτυξη και στον εκσυγχρονισμό των Κρατικών αεροδρομίων με προσανατολισμό εθνικό και όχι κατευθυνόμενο ιδιωτικό".
Αυτά για να δημοσιοποιήσουμε και την άλλη, αντικειμενική και αιτιολογημένη  άποψη επί του θέματος.

2 σχόλια:

el είπε...

EL

H DIOIKHTHS YPA PREPEI NA APANTHSH
PERIMENOYME NA MATHOYME AN OI TOYALETES TOY AERODROMIOY EXOYN XARTI YGEIAS !!! EINAI SHMANTIKO NA TO KSEROYME !!!

EKTOS AN AYTA EINAI PROBOKATSIA TOSA XRONIA AGONIZONTAI NA DIALYSOYN TA KRATIKA AERODROMIA !!!
DHLADH PREPEI NA IDIKOPOIHTHOYN GIA NA EXOYN A )XARTI YGEIAS B)SYSTHMATA ELEXOY APOSKEYON G) SYSTHMATA PROSBASIS D)FOTOSHMANSEIS E)EISPRAKSI TELON ST)NA STAMATHSH H KLOPH REYMATOS APO GYFTOYS STO RADAR PROSEGISHS HRAKLEIOY !!!! ..............
MHPOS PREPEI NA IDIKOPOIHTH KAI H DIOIKHSH YPA ????

el είπε...

EL

O TITLOS TOY DIMOSIEYMATOS POY EINAI LOGIA THS STEFANIDOY PROSBALOYN THN XORA KANEI ZHMIA STON TOYRISMO KAI EINAI APODIKSI TOY BROMEROY POLEMOY POY MENETAI STHN XORA .AN YPARXEI FILOTIMO PREPEI NA YPARKSEI ANTIDRASH APO THN YPA ! GIA TI EXEI EKSAFANISTEI OTI KALO GINETAI APO AKSIOYS YPALHLOYS EIDIKA STON DIETHNH TOMEA ???
AN H DIOIKHSH EINAI ANIPARKTH TI KANOYN OI SYNDIKALISTES ???
OYTE KAI AYTOI ??? NA BGOYN NA POYN THN ALHTHIA

EL-NEMESIS