Οι αναρτήσεις μέσα από τις φωτογραφίες

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Αποκαλυπτικές «αναταράξεις» στην ΥΠΑ για τα συστήματα ελέγχου αποσκευών HBS.



Μ
ετά τις τόσο αποκαλυπτικές δημοσιεύσεις που προηγήθηκαν για το θέμα της εγκατάστασης των συστημάτων ελέγχου των αποσκευών, στα περιφερειακά αεροδρόμια, οι «μαρτυρίες» και τα αποδεικτικά στοιχεία, τα οποία σημειωτέον δεν μπορούν να αμφισβητηθούν από κανέναν, μέρα με τη μέρα το υλικό αυξάνεται και μαζί με αυτό αρχίζει πλέον να διαφαίνονται «γκρίζες» εικόνες εμπλεκομένων προσώπων.

Θα ξεκινήσω το δημοσίευμα, από την παραδοχή, ότι η πράξη ή η απραξία του καθένα από εμάς, διαμορφώνει αποτελέσματα. Το αποτέλεσμα όμως αυτό είναι απολύτως συμβατό και με την πράξη αλλά και με την απραξία. Και οι δύο αυτές δραστηριότητες επιδιώκουν τον ίδιο σκοπό, αλλά μέσα από διαφορετικούς δρόμους.


Και για να γίνω πιο ουσιαστικός σας λέω:


Κάποιος που ηγείται και επιλέγει εν γνώσει του να διατηρεί την ίδια σταθερή «ουδέτερη» συμπεριφορά σε εποχή ηθικής κρίσης είναι σε πολύ χειρότερη μοίρα από αυτούς που τους «επιτρέπεται» να επιδίδονται σε αδιάκοπο υπόγειο πόλεμο, ιδιοτέλειας και οπισθοδρόμησης με «ανοικτό κώδικα» επικοινωνίας και προφύλαξης.


Οι προθέσεις του καθένα από εμάς, επιβάλουν τις αποφάσεις που καθορίζουν τις πράξεις του.


Το να επιλέγεις φαινομενικά την απραξία «ως λύση» και έμπρακτη απάντηση στην υποχρέωσή σου να πάρεις αποφάσεις και κατά συνέπεια να μην πράττεις για να υπερασπιστείς το αυτονόητο, δηλαδή την αναγκαιότητα ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού της Υπηρεσίας σου με την εγκατάσταση συστημάτων ελέγχου αποσκευών στα μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια και την άμεση βελτίωση και ολοκλήρωση της μοναδικής κρατικής εγκατάστασης HBS, που υπάρχει σήμερα και την οποία αφήνουν να «σκουριάζει» ανενεργή στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, είναι πράξη συνειδητή που έχει στόχο, σκοπό και τελική επιδίωξη.


Και επειδή η συνείδηση κουβαλάει πάντα το βάρος των συνεπειών των πράξεών μας, και αυτό θα μας βαρύνει εκτός των άλλων και ψυχικά, υπάρχει τρόπος να βγούμε από αυτό τον αεροδιάδρομο με τις πολλές αναταράξεις, γιατί η ώρα του απολογισμού φτάνει…. και ο καθένας θα αναγκαστεί να κάνει ταμείο.


Μάλιστα κύριοι, η πρακτική όλων αυτών, που όλα τα προηγούμενα χρόνια έκαναν ότι μπορούσαν με τις ευλογίες και την «ανοχή» των διοικούντων την ΥΠΑ, όλων αυτών που εμπόδιζαν τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη της ΥΠΑ και των αεροδρομίων της στον τομέα της ασφάλειας και δη στα συστήματα ελέγχου των αποσκευών, έφερε αποτέλεσμα, το οποίο εύκολα μπορεί κανείς να καταλάβει.


Έφεραν το αποτέλεσμα της στασιμότητας, της διάλυσης και της χρεοκοπίας, το ύψος της οποίας θα προσδιοριστεί πολύ σύντομα και θα επιμεριστεί σε όλους αυτούς που ασέλγησαν στο κουφάρι της ΥΠΑ.


Σε ότι αφορά την βελτίωση και ολοκλήρωση του συστήματος ελέγχου των αποσκευών στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και ενώ η αρμόδια διεύθυνση ασφαλείας αποφαίνεται και εισηγείται να υλοποιηθεί γρήγορα και ενώ η διοίκηση της ΥΠΑ «συνηγορεί» θετικά, κάποιοι νεφελίμ της ΥΠΑ, καθοδηγούμενοι από το μεγάλο αφεντικό τους υψώνουν απροσπέλαστα τείχη, τα οποία κανείς αρμόδιος διοικητικός παράγων ακόμη και σήμερα δεν «δύναται» ή δεν επιθυμεί να τα γκρεμίσει.


Διαβάστε το έγγραφο της αρμόδιας διεύθυνσης Δ15, η οποία σημειωτέον αυτή τη μια και μοναδική φορά λειτούργησε λογικά και το οποίο αποτελεί την «εξαίρεση στον κανόνα»

Αλήθεια γιατί δεν υλοποιήθηκε αυτή η αναγκαιότητα;
Ποιοι και γιατί αντιστέκονται σε κάθε προσπάθεια που αποσκοπεί στην ανάπτυξη της ΥΠΑ;
Σαν αδαής όμως πολίτης αυτής της χώρας, η οποία μετράει τα συντρίμμια της και προσπαθεί να συναρμολογηθεί και πάλι, θα επιθυμούσα μία εμπεριστατωμένη εξήγηση με πειστικές απαντήσεις επί του θέματος.
Οι αποκαλύψεις θα συνεχιστούν μέχρι να αποκαλυφθούν όλοι οι πρωταγωνιστές αυτού του κακόγουστου θεάτρου που παίζεται χρόνια τώρα …………..

1 σχόλιο:

el είπε...

EL . Δεν λέτε όμως ότι η ΥΠΑ , το ΚΡΑΤΟΣ, έχει χάσει περίπου 1 δις ευρώ σε 10 χρόνια με την απώλεια του τέλους ασφάλειας που έχει καθιερωθεί διεθνώς.
Η αναφορά γίνεται για 8 αεροδρόμια.
Το ιδιωτικό αεροδρόμιο Βενιζέλος που είναι πλήρως εξοπλισμένο με αυτά τα συστήματα εισπράττει περίπου 5.5 ευρώ ανά επιβάτη .
Επίσης η οικονομική ωφέλεια της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας θα είχε τεράστιο όφελος διότι θα είχε αεροδρόμια χωρίς ουρές και ταυτόχρονα θα υπήρχε αύξηση της χωρητικότητας σε αεροσκάφη των αεροδρομίων και του εναέριου χώρου.
(Η παράγκα (αν και της ξέφυγε ο έλεγχος και το σύστημα έλεγχου αποσκευών έγινε στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ …) έδωσε μάχη για να μην ολοκληρωθεί το σύστημα όπως πολύ σωστά περιγράφεται.
Υπάρχει λόγος όμως που ο Διευθυντής αυτός πήρε την θετική αυτή θέση ! Ψάξτε έχει ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ !!!!!!!!!! )
Η απώλεια χρημάτων , και η διάλυση των αεροδρομίων συνιστά το αδίκημα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ …….
Η ΚΥΡΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ??