Το νέο Γραφείο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»
εγκαινίασε στα τέλη Ιανουαρίου ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ, κ. Γιώργος
Κολέτσος.
Στην ομιλία του είχε αναφέρει ότι η καινούργια θέση του γραφείου ΕΟΤ, έχει στόχο την ποιοτική
αναβάθμιση της τουριστικής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης των επισκεπτών του Αεροδρομίου,
καθώς διαθέτει καλύτερη προσβασιμότητα και λειτουργική χρηστικότητα μέσα από
την χρήση τεχνολογίας τελευταίας γενιάς. Αυτό ένα αποτελούσε αίτημα, επί σειρά
ετών, όλων των φορέων της Θεσσαλονίκης, του Δήμου, της Περιφέρειας, της ‘Ένωσης
Ξενοδόχων αλλά και της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής και άλλων.
Δεν άργησαν
και πολύ να φανούν τα αποτελέσματα των δηλώσεων και δεσμεύσεων των αρμοδίων
κατά την τελετή των εγκαινίων. Δείξαμε με τον πλέον απτό και παραστατικό τρόπο
πως σχεδιάσαμε να υποστηρίξουμε και να υπηρετήσουμε τον τουρισμό.
Σύμφωνα με το
παρακάτω δημοσίευμα της εφημερίδας Αγγελιοφόροςη εικόνα αλλάζει.
Αεροδρόμιο
"Μακεδονία": Πληροφορίες σε τουρίστες μόνον ως το μεσημέρι...
Το αεροπλάνο
από τη Ρόδο προσγειώνεται στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης στις
πέντε το απόγευμα της Κυριακής. Δίπλα από τον ιμάντα για την παραλαβή των αποσκευών
το γραφείο πληροφοριών του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) έχει τα ρολά
του κατεβασμένα
Κατά τη
διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν τα αεροσκάφη τόσο από το εσωτερικό όσο και από
το εξωτερικό προσγειώνονται στον αεροδιάδρομο του «Μακεδονία» το ένα μετά το
άλλο. Οι τουρίστες, Ελληνες και αλλοδαποί, μπορούν να πάρουν πληροφορίες
σχετικά με την πόλη αλλά και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μονάχα εφόσον
φτάσουν στο αεροδρόμιο πρωινές ώρες (έως τις 3 το μεσημέρι). Ο λόγος; Το
γραφείο πληροφοριών (info kiosk) του ΕΟΤ τόσο τις Κυριακές όσο και τις
απογευματινές ώρες της εβδομάδας παραμένει ερμητικά κλειστό.
Σύμφωνα με
τους υπευθύνους του ΕΟΤ, η δυσλειτουργία του γραφείου οφείλεται στην έλλειψη
προσωπικού, ενώ, εξαιτίας της διαδικασίας των εκλογών, ήταν «παγωμένες» κάθε
είδους μεταθέσεις και μετατάξεις.
Αίτημα 20 ετών
Ήταν ένα
αίτημα 20 και πλέον ετών όλων των φορέων της πόλης, το οποίο στις αρχές του
έτους πήρε σάρκα και οστά. Το γραφείο πληροφοριών του Ελληνικού Οργανισμού
Τουρισμού (ΕΟΤ), στο χώρο αφίξεων του αεροδρομίου «Μακεδονία», εγκαινιάστηκε
στις 25 Ιανουαρίου 2012, παρουσία του γ.γ. του ΕΟΤ κ. Κολέτσου, της
διευθύντριας του ΕΟΤ Κεντρικής Μακεδονίας κ. Τσιάμου και εκπροσώπων φορέων του
τουρισμού της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τις τότε δηλώσεις των υπευθύνων, το
νέο γραφείο πληροφοριών θα λειτουργούσε καθημερινά (εκτός Κυριακής) 8.00 –
20.00 ενώ από την έναρξη της τουριστικής σεζόν (Απρίλιος) και για τους
καλοκαιρινούς μήνες θα λειτουργούσε 7 μέρες την εβδομάδα.
Στις μέρες μας, εν μέσω της καλοκαιρινής
σεζόν, το γραφείο πληροφοριών του ΕΟΤ στο χώρο αφίξεων του αεροδρομίου
«Μακεδονία» παραμένει κλειστό τόσο τις Κυριακές όσο και κατά τις απογευματινές
ώρες (σ.σ. ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Σάββατο 08.00 – 15.00).
Έλλειψη
προσωπικού
«Χρειάζεται
σωστή ανακατανομή των δημόσιων υπαλλήλων στις υπηρεσίες και αυτή τη στιγμή ο
ΕΟΤ παρουσιάζει έλλειψη προσωπικού για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά το
γραφείο πληροφοριών», επισημαίνει στον «Α» η διευθύντρια του ΕΟΤ Κεντρικής
Μακεδονίας Δάφνη Τσιάμου. «Αυτή τη στιγμή έχουμε ένα μόνιμο υπάλληλο και έναν
που κάνει την πρακτική του. Για να παραμείνει ανοιχτό το γραφείο επτά μέρες την
εβδομάδα, από το πρωί ώς το βράδυ, χρειάζονται πέντε άτομα, έτσι ώστε να
υπάρξουν δυο βάρδιες. Κάναμε επανειλημμένα έκκληση στην αντιδημαρχία Πολιτισμού
& Τουρισμού για προσωπικό», τονίζει η κ. Τσιάμου προσθέτοντας ότι
παλαιότερα «έτρεχαν» προγράμματα εθελοντισμού τα οποία φέτος δεν υφίστανται.
Νέο γραφείο
Και ενώ το
γραφείο πληροφοριών του ΕΟΤ στο χώρο του αεροδρομίου παρουσιάζει ελλείψεις στις
ώρες λειτουργίας του, ένα νέο γραφείο πληροφοριών, αυτή τη φορά, με πρωτοβουλία
του δήμου Θεσσαλονίκης, ετοιμάζεται να τεθεί σε λειτουργία από την ερχόμενη
εβδομάδα.
«Σε μια σύσκεψη που έγινε πρόσφατα στο
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης συμφωνήσαμε με τον πρόεδρο του ΕΕΘ κ.
Ζορπίδη να μας παρέχει δυο άτομα προσωπικό έτσι ώστε να λειτουργήσουμε ένα
γραφείο πληροφοριών στο κέντρο της πόλης», τονίζει στον «Α» ο αντιδήμαρχος
Πολιτισμού & Τουρισμού Θεσσαλονίκης Σπύρος Πέγκας συμπληρώνοντας ότι «θα
διαθέσουμε και εμείς δυο άτομα και ευελπιστούμε να ξεκινήσει τη λειτουργία του
σύντομα παρέχοντας πληροφορίες στους επισκέπτες πρωί και απόγευμα, με ένα
διάλειμμα ενδεχομένως, κατά τις μεσημεριανές ώρες (14.00 – 16.00)».
Όσον αφορά την
έλλειψη προσωπικού στο γραφείο πληροφοριών του ΕΟΤ στο αεροδρόμιο και την
έκκληση για βοήθεια στο δήμο, ο αντιδήμαρχος κ. Πέγκας τονίζει ότι «ούτε εμείς
έχουμε έξτρα προσωπικό για να μπορέσουμε να το διαθέσουμε και βεβαίως δεν
μπορούμε να αναγκάσουμε τους υπαλλήλους του δήμου να δουλέψουν είτε απογεύματα
είτε Σαββατοκύριακα».
Πηγή: ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ ( Ντέπυ Χιωτοπούλου)
Αναδημοσίευση: http://voreiaellada.blogspot.gr/2012/06/blog-post_9964.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου