Το συμφέρον και η σκοπιμότητα κατευθύνουν τη δράση της
διοίκησης, με την προϋπόθεση όμως πως οι λαμβανόμενες
αποφάσεις δεν αντιστρατεύονται προς την αρχή της νομιμότητας.
Η
αρχή αυτή αποτελεί το αναγκαίο πλαίσιο, που μέσα στα όρια του κινούνται οι απόψεις – εισηγήσεις σκοπιμότητας, που κατά δεύτερο
λόγο ρυθμίζουν το έργο της διοίκησης. ..
Η
ίδια η πολιτεία με ορισμένους τρόπους και προϋποθέσεις θέτει κανονιστικές διαδικασίες
δεσμεύοντας έτσι τον ίδιο της τον εαυτό στα
θέματα της διοικητικής δράσης. Το διοικητικό δίκαιο με τους κανόνες του δε, ρυθμίζει τις περιπτώσεις που η δράση της
διοίκησης δεν είναι δίκαιο να επιχειρηθεί,
αλλά τις περιπτώσεις εκείνες που αν τυχόν μια τέτοια εξουσιαστική δράση επιχειρηθεί θα πάσχει νομικό
ελάττωμα.
Το νομικό αυτό ελάττωμα θα έχει επιπτώσεις στο κύρος των διοικητικών πράξεων
κι ενεργειών με συνέπεια το ανίσχυρο της πράξης ή την οφειλή αποζημίωσης ή και
τα δυο μαζί.
Η υλοποίηση των συμβάσεων πολλές φορές εμποδίζεται από τη
σκοπιμότητα και την νομιμότητα της προμήθειας, τις περισσότερες όμως των
περιπτώσεων σαμποτάρεται με σχεδιασμό και απώτερο στόχο την «ακυρότητα» με τις πέραν
του μέτρου καθυστερήσεις και αναβολές οι οποίες υποκινούνται από την σκοπιμότητα
της αλλά και από ιδιοτελείς σκοπούς.
Αυτή η περίπτωση μας ενημερώνουν αξιόπιστες πηγές ότι
λαμβάνει χώρα στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας σε ότι αφορά στην σύμβαση για
την προμήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών που προορίζονται για τη φωτοσήμανση του
αεροδρομίου «Μακεδονία».
Η σύμβαση υπογράφθηκε από τον Νοέμβριο του έτους 2010, και
μέχρι σήμερα δεν έχει προχωρήσει στο δρόμο της υλοποίησης.
Ποιοί είναι αυτοί που επέλεξαν την μέθοδο της αδράνειας και των καθυστερήσεων για την υποστήριξη αλλότριων συμφερόντων;
Ποιοί είναι αυτοί που αδιαφορούν για την κατάσταση των εγκαταστάσεων των αεροδρομίων, τις οποίες "θυμούνται" κάθε φορά που εκδηλώνεται σοβαρό πρόβλημα;
Ποιοί είναι αυτοί που επέλεξαν την μέθοδο της αδράνειας και των καθυστερήσεων για την υποστήριξη αλλότριων συμφερόντων;
Ποιοί είναι αυτοί που αδιαφορούν για την κατάσταση των εγκαταστάσεων των αεροδρομίων, τις οποίες "θυμούνται" κάθε φορά που εκδηλώνεται σοβαρό πρόβλημα;
Γνωρίζουν όμως πολύ καλά οι διοικούντες την Υπηρεσία Πολιτικής
Αεροπορίας ότι η μη τήρηση των όρων και των υποχρεώσεων της υπογραφείσας
σύμβασης με τη μέθοδο της αδιάφορης στάσης και της αναιτιολόγητης καθυστέρησης,
συνιστά κατάφορη παραβίαση των συμφωνηθέντων, σε ότι αφορά στην αρχή της χρηστής
διοίκησης, αλλά και την αρχή της καλής πίστης, που πρέπει να διέπει τους συναλλασσόμενους.
Συνιστά όμως και εγκληματική αδιαφορία όσον αφορά στην αναγκαιότητα
προληπτικής συντήρησης και αντικατάστασης των ηλεκτρονικών υπολογιστών της φωτοσήμανσης
του αεροδρομίου. Εγκατάστασης που λειτουργεί συνεχώς και αδιαλείπτως πολλά
χρόνια, τώρα.
Η πράξη της διοίκησης της ΥΠΑ είναι ολοφάνερο πλέον ότι αποκλίνει
απροκάλυπτα από τους όρους και τις προϋποθέσεις της απόφασης ένταξης της εν
λόγω προμήθειας στην κατηγορία των άμεσων εκτελεστών δαπανών για λόγους
ασφάλειας και αποτελεσματικότερης λειτουργίας της εγκατάστασης και του
αεροδρομίου.
Οι ανωτέρω αποκλίσεις της διοίκησης της ΥΠΑ, με τους επιεικέστερους
χαρακτηρισμούς κρινόμενες, μπορούν να χαρακτηριστούν ως αδικαιολόγητες, αλλά και
ως ύποπτες και τούτο γιατί εκ των υστέρων, κάποιες εξωγενείς δυνάμεις
εργολαβικών συμφερόντων, θέλουν να συνδέσουν την υλοποίηση της παραπάνω αναγκαίας
προμήθειας με το υπό εκτέλεση έργο του διαδρόμου 10-28.
Απαιτούν σύμφωνα και με αποδεικτικά στοιχεία που έχουν έρθει στα χέρια μας, με τρόπο προκλητικό και καθαρά συμφεροντολογικό να
μην υλοποιηθεί η εν λόγω προμήθεια, προκειμένου να διευκολυνθούν και να ωφεληθούν
συνάμα από την εκτέλεση του αντίστοιχου έργου του διαδρόμου 10-28.
Για όλα τα παραπάνω μας πληροφορούνε ότι υπάρχει αρκετό
υλικό, το οποίο θα αρχίσουμε να δημοσιοποιούμε.....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου