Οι αναρτήσεις μέσα από τις φωτογραφίες

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Διερευνητικές "πτήσεις" το 2008, ανώμαλες προσεγγίσεις από το 2009 για την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και τα περιφερειακά αεροδρόμια, από τους "σωτήρες" της.

Στο κουφάρι της ΥΠΑ ασέλγησαν όλοι αυτοί οι "σωτήρες", που λειτουργούν αυτόνομα, που ξεχνούν εύκολα, που δεν ξέρουν τι λένε, δεν γνωρίζουν τι πιστεύουν  και για το μόνο που νοιάστηκαν ήταν η εξυπηρέτηση και η διευκόλυνση φορέων εκτός της ΥΠΑ και των αεροδρομίων της.
Άλλα ρωτούσαν το 2008, άλλα έκαναν από το 2009 και μέχρι σήμερα.
Π

  ως είναι δυνατόν να υπάρχει τόσο "έντονο" ενδιαφέρον για την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και για τα αεροδρόμια μόνο όταν είναι αντιπολίτευση και όταν γίνονται κυβέρνηση και αναλαμβάνουν υπουργικούς θώκους, όλα ξεχνιούνται.......
Παρά το γεγονός ότι η από 21-3-08 Επερώτηση της Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ για θέματα της ΥΠΑ δεν έχει απαντηθεί, το τελευταίο καιρό εντείνονται τα κρούσματα της απαξίωσης της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και των κρατικών αεροδρομίων, από την κυβέρνηση της Ν.Δ.
Το θέμα καταγγέλλει και η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και αποκτά βαρύνουσα σημασία με δεδομένο το γεγονός ότι στην Ελλάδα το 75-80% της τουριστικής κίνησης διακινείται αεροπορικά και οι αερομεταφορές διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του τουρισμού και της εθνικής οικονομίας.
ΘΕΜΑ : ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑ

Παρά το γεγονός ότι η από 21-3-08 Επερώτηση της Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ για θέματα της ΥΠΑ δεν έχει απαντηθεί, το τελευταίο καιρό εντείνονται τα κρούσματα της απαξίωσης της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και των κρατικών αεροδρομίων, από την κυβέρνηση της Ν.Δ.
Το θέμα καταγγέλλει και η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και αποκτά βαρύνουσα σημασία με δεδομένο το γεγονός ότι στην Ελλάδα το 75-80% της τουριστικής κίνησης διακινείται αεροπορικά και οι αερομεταφορές διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του τουρισμού και της εθνικής οικονομίας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η κυβέρνηση και το Υπουργείο Μεταφορών αρνείται συστηματικά να εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο εκσυγχρονισμού, ανάπτυξης και εναρμόνισης της ΥΠΑ και των κρατικών αεροδρομίων της χώρας με τις απαιτήσεις των Διεθνών Οργανισμών και του διεθνούς δικαίου.
Αρνείται να θέσει σε δημόσια διαβούλευση προτάσεις που θα αναβαθμίζουν αφενός τα κρατικά αεροδρόμια και θα τα εντάσσουν σε προοπτική ανάπτυξης , αφετέρου θα διασφαλίζουν όρους κοινωνικής συνοχής στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας. Τέλος αρνείται συστηματικά να ανταποκριθεί στη πρόταση για συλλογικές διαπραγματεύσεις με τους εργαζόμενους στην ΥΠΑ, προκειμένου να διατυπωθεί ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο ανάπτυξης της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας προς όφελος της ασφάλειας των πτήσεων και των αεροδρομίων, καθώς και της ποιότητας των παρερχομένων υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Αντίθετα οι επιλογές του Υπουργού ένα χρόνο μετά την ανάληψη της ευθύνης κινούνται σε αντίθετη κατεύθυνση. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε.:
-Οτι παρά τα σημαντικά έσοδα της ΥΠΑ η κυβέρνηση δεν διατυπώνει κανένα ολοκληρωμένο σχέδιο εκσυγχρονισμού των κρατικών αεροδρομίων, απαξιώνοντας τα και αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο της άνευ όρων εκποίησης σε υποχρεώσεις της

-Ότι με ευθύνη του Υπουργείου έχει καθυστερήσει ανεξήγητα η εγκατάσταση των συστημάτων ελέγχου 100% αποσκευών στα μεγάλα αεροδρόμια, που αποτελεί διεθνή υποχρέωση της χώρας μας και θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την 31-12-02, με σοβαρότατο κίνδυνο έκδοσης «οδηγίας» από διεθνείς οργανισμούς.

-Ότι με ευθύνη του Υπουργείου δεν έχει προχωρήσει η στελέχωση και λειτουργία της Εθνικής Εποπτικής Αρχής Αεροναυτιλίας, παρά το γεγονός ότι με το Νόμο 3446/2006 συστήθηκε η εν λόγω Αρχή.

-Ότι το Υπουργείο Μεταφορών & Επικοινωνιών δεν κατοχυρώνει νομικά (έκδοση σχετικού Π.Δ) τους υπαλλήλους της ΥΠΑ που εργάζονται στο αεροδρόμιο των Σπάτων, υποχρέωση που προκύπτει από τον ιδρυτικό Νόμο του αεροδρομίου.

-Ότι το σοβαρότατο έργο των επιθεωρήσεων των αεροσκαφών και της ασφάλειας των πτήσεων, έχει ουσιαστικά εκχωρηθεί σε ιδιώτες συμβούλους και συνταξιούχους πιλότους, οι οποίοι μάλιστα αμείβονται μέσω ICAO, προκειμένου να παρακαμφτούν τα εμπόδια από το Ελεγκτικό Συνέδριο και την Υπηρεσία Εντελλομένων.

-Ότι το Υπουργείο δεν προχώρησε σε πρόσληψη υπαλλήλων για τη διενέργεια των ελέγχων ασφάλειας χειραποσκευών, όταν τον Ιανουάριο του 2008 οι ιδιωτικές εταιρείες που είχαν αυτό το έργο αποχώρησαν από τα 6 μεγάλα κρατικά αεροδρόμια.

Αντίθετα αν και μελέτη της ΥΠΑ αποδείκνυε ότι το κόστος των εν λόγω υπαλλήλων θα ήταν το μισό περίπου από το κόστος ανάθεσης του έργου σε ιδιωτικές εταιρείες, ο Υπουργός προτίμησε, άγνωστο για ποιο λόγο, τις εταιρείες αυτές.

-Ότι ο Υπουργός δεν δρομολογεί τις διαδικασίες για την σωστή οργάνωση της πυρασφάλειας των αεροδρομίων, οσον αφορά στις τραγικές ελλείψεις σε οχήματα, προσωπικό και διαδικασίες εκπαίδευσης και εποπτείας των συνθηκών πυρασφάλειας και διάσωσης στα κρατικά αεροδρόμια.

-Ότι η μόνη «πολιτική» παρέμβαση του Υπουργού για τα θέματα που θίγονται ήταν η έγκριση πρόσληψης (4) τεσσάρων νομικών συμβούλων «παρά τω Διοικητή» και μάλιστα χωρίς προκήρυξη και συμμετοχή του Δικηγορικού Συλλόγου, παρά το γεγονός ότι αφενός μεν η ΥΠΑ έχει θεσμοθετημένη Διεύθυνση Νομικών Υποθέσεων, αφετέρου υπηρετούν ήδη δύο νομικοί σύμβουλοι με σύμβαση αορίστου χρόνου, οι οποίοι παραδόξως δεν βρίσκονται ποτέ στην ΥΠΑ.
(Είναι δυνατόν παρά τον Διοικητή μιας Υπηρεσίας να υπηρετούν έξι νομικοί σύμβουλοι ;)
Ερωτάται ο κ. Υπουργός :
- Για τους λόγους που απαξιώνεται η ΥΠΑ
- Για ποιους λόγους δεν έχει κατατεθεί ένα ολοκληρωμένο επιχειρησιακό σχέδιο αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των κρατικών αεροδρομίων
- Για ποιο λόγο επέλεξε την ανάθεση ελέγχων ασφάλειας χειραποσκευών σε ιδιώτες, παρά το γεγονός ότι η πρόσληψη υπαλλήλων της ΥΠΑ θα είχε το μισό κόστος περίπου.
- Ποια ήταν η αναγκαιότητα, προσλήψεων νομικών συμβούλων στην ΥΠΑ καθώς και η διαδικασία πρόσληψής τους.
- Ποιοι είναι λόγοι που δεν έχει συναντηθεί με τους εργαζόμενους, παρά τα σοβαρότατα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Ερωτώντες Βουλευτές:

ΤΣΙΟΚΑΣ ΧΑΡΗΣ
ΣΚΟΥΛΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΒΕΡΡΑΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ
ΓΡΗΓΟΡΑΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΠΕΤΡΟΣ
ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΗΛΙΑΣ
ΚΑΤΡΙΝΗΣΜΙΧΑΛΗΣ
ΚΑΡΤΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΛΑΜΠΙΡΗΣ ΗΛΙΑΣ
ΜΑΝΤΑΤΖΗ ΤΣΕΤΙΝ
ΝΑΣΙΩΚΑΣ ΕΚΤΟΡΑΣ
ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΛΙΖΑ
ΠΕΡΛΕΠΕ-ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΡΑΠΤΗ ΣΥΛΒΑΝΑ
ΣΚΟΥΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΤΙΜΟΣΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΧΑΙΔΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΗ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΟΝΙΑ
ΑΡΓΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΒΕΡΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΖΩΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΡΟΒΛΙΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΣΤΡΑΤΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΚΟΥΣΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΣΗΦΟΥΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Ο πρώτος και ο τελευταίος είναι αυτοί που το διαφημίζουν και μέσα από τις ιστοσελίδες τους.
Ήταν αυτοί που ήταν καθ' ύλη αρμόδιοι, όταν το κόμμα τους ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας και θα μπορούσαν εάν τα πίστευαν αυτά που ρωτούσαν να τα έκαναν πράξη.
Αντί αυτού υλοποίησαν και μάλιστα  με το χειρότερο τρόπο, αυτά που κατηγορούσαν.
Ο πρώτος ο οποίος όταν ήταν Γενικός Γραμματέας στο Υπουργείο υποδομών μεταφορών και δικτύων και ο δεύτερος που ήταν ο τσάρος της οικονομίας.
Ο κ. Τσιόκας διαφημίζει στην ιστοσελίδα του τις πολιτικές δράσεις που είχε ως Γενικός Γραμματέας και το έργο που επιτέλεσε στον τομέα των μεταφορών. Ένας προσωπικός απολογισμός, ο οποίος εάν θα μπορούσε να αξιολογηθεί από τους φορείς των μεταφορών θα βαθμολογούνταν με αρνητικό  πρόσημο. 
 Έχει αξία να διαβαστεί αυτό το κείμενο ειδικά από τη σελίδα 89 μέχρι και 119. Ιδιαίτερη προσοχή να δοθεί στο σελίδες 92 έως 94, εκεί γράφονται δράσεις οι οποίες μόνο στη θεωρία μπορούν να λέγονται.


1 σχόλιο:

el είπε...

EL

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ . ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ .