Εντονος είναι ο προβληματισμός που επικρατεί στους τουριστικούς
-και όχι μόνο- φορείς της συμπρωτεύουσας καθώς όλο και αυξάνονται οι εταιρείες
που διακόπτουν τα δρομολόγια τους προς αυτήν.
Η Θεσσαλονίκη δείχνει να απομονώνεται από τις άλλες ευρωπαϊκές πόλεις γεγονός
που έχει βάλει σε σκέψεις τους πάντες πως θα ανακόψουν αυτό το αρνητικό γεγονός
καθώς οι επιπτώσεις στην οικονομική ζωή της πόλης θα είναι σημαντικές.
Εκτός από τη Swiss η οποία εγκαταλείπει τη Θεσσαλονίκη από τις 27
Οκτωβρίου, και η βρετανική British Airways διαγράφει...
από το πτητικό της πρόγραμμα το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ελλάδας.
από το πτητικό της πρόγραμμα το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ελλάδας.
Από τις 4 Νοεμβρίου η βρετανική British Airways που συνδέει τρεις
φορές την εβδομάδα το αεροδρόμιο Μακεδονία με το Gatwick διακόπτει το
δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λονδίνο.
Επιπλέον σύμφωνα με το voria.gr, ερώτημα παραμένει κατά πόσο θα
αποχωρήσει οριστικά από το αεροδρόμιο Μακεδονία και η ιταλική Alitalia, η οποία
συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τη Ρώμη εδώ και 14 χρόνια με δυο πτήσεις την ημέρα.
Η εταιρεία θα διακόψει τις πτήσεις της το φθινόπωρο και προς το
παρόν προτίθεται να τις επαναφέρει το επόμενο Μάρτιο.
Την ίδια ώρα, η αυστριακή Austrian Airlines το χειμώνα πρόκειται
να περιορίσει σε τρία τα δρομολόγιά της προς τη Βιέννη, από καθημερινά που θα
είναι έως τα τέλη Οκτωβρίου.
Σημειώνεται ότι ήδη έχει σταματήσει το πτητικό πρόγραμμα προς
Θεσσαλονίκη των τσεχικών αερογραμμών CSA και της ουγγρικής Malev.
Για αποκλεισμό της Θεσσαλονίκης και της Β. Ελλάδας κάνει λόγο ο υπουργός Μακεδονίας και Θράκης, Θεόδωρος Καράογλου, αναφερόμενος στην απόφαση μεγάλων εταιρειών του εξωτερικού να διακόψουν τις πτήσεις από και προς την πόλη.
Όπως ανέφερε χθες και η Voria.gr, εκτός από τη Swiss και η βρετανική British Airways ετοιμάζεται να αποχωρήσει από το αεροδρόμιο Μακεδονία, ενώ και η ιταλική Alitalia θα διακόψει τις πτήσεις από το φθινόπωρο.
«Η απόφαση μεγάλων εταιρειών του εξωτερικού να διακόψουν τους επόμενους μήνες τις πτήσεις τους από και προς τη Θεσσαλονίκη, περιθωριοποιεί την πόλη, πλήττει τις προοπτικές της οικονομικής της ανάπτυξης, την αποξενώνει ως τουριστικό προορισμό και μετατρέπει τη Βόρεια Ελλάδα σε “άγονη γραμμή” της Νοτιοανατολικής Ευρώπης», τονίζει σε ανακοίνωσή του ο κ. Καράογλου.
Παράλληλα, ο υπουργός σημειώνει ότι σε μια εποχή που η ελληνική οικονομία αναζητά ανάσες στον τουρισμό και την εξωστρέφεια, η επιστροφή της Μακεδονίας και της Θράκης στον συγκοινωνιακό χάρτη της Ευρώπης είναι απαραίτητη προϋπόθεση ανάπτυξης.
«Για αυτό το λόγο, σύντομα θα συναντηθώ με τους τουριστικούς παράγοντες της Βόρειας Ελλάδας, προκειμένου να συζητήσουμε και να βρούμε από κοινού λύσεις για αυτό το μείζον πρόβλημα που ανακύπτει», προσθέτει.
Όπως ανέφερε χθες και η Voria.gr, εκτός από τη Swiss και η βρετανική British Airways ετοιμάζεται να αποχωρήσει από το αεροδρόμιο Μακεδονία, ενώ και η ιταλική Alitalia θα διακόψει τις πτήσεις από το φθινόπωρο.
«Η απόφαση μεγάλων εταιρειών του εξωτερικού να διακόψουν τους επόμενους μήνες τις πτήσεις τους από και προς τη Θεσσαλονίκη, περιθωριοποιεί την πόλη, πλήττει τις προοπτικές της οικονομικής της ανάπτυξης, την αποξενώνει ως τουριστικό προορισμό και μετατρέπει τη Βόρεια Ελλάδα σε “άγονη γραμμή” της Νοτιοανατολικής Ευρώπης», τονίζει σε ανακοίνωσή του ο κ. Καράογλου.
Παράλληλα, ο υπουργός σημειώνει ότι σε μια εποχή που η ελληνική οικονομία αναζητά ανάσες στον τουρισμό και την εξωστρέφεια, η επιστροφή της Μακεδονίας και της Θράκης στον συγκοινωνιακό χάρτη της Ευρώπης είναι απαραίτητη προϋπόθεση ανάπτυξης.
«Για αυτό το λόγο, σύντομα θα συναντηθώ με τους τουριστικούς παράγοντες της Βόρειας Ελλάδας, προκειμένου να συζητήσουμε και να βρούμε από κοινού λύσεις για αυτό το μείζον πρόβλημα που ανακύπτει», προσθέτει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου