Οκαύσωνας τελικά μπορεί να θεωρηθεί και ευεργετικός σε ότι αφορά την επαναφορά της μνήμης μας σε καταστάσεις, οι οποίες προκάλεσαν και που δυστυχώς ακόμη μέχρι σήμερα δεν κατέληξαν πουθενά.
Μη έχοντας κάτι άλλο καλύτερο να κάνουμε επιλέξαμε να σερφάρουμε , χωρίς να αναζητούμε κάτι το συγκεκριμένο. Μέσα στο γενικό ψάξιμο «καταλήξαμε» στην εκπομπή των φακέλων που ήταν αφιερωμένη στα έργα και τις ημέρες τις SIEMENS στο αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ».
Επειδή η καλοκαιρινή σαιζόν είναι περίοδος επαναλήψεων σχεδόν για όλα τα μέσα πληροφόρησης, το ίδιο επιλέξαμε να κάνουμε κι εμείς. Με τη μόνη διαφορά ότι εμείς θα αρχίσουμε να δημοσιοποιήσουμε ένα θέμα σοβαρό για το οποίο εκτιμήσαμε ότι ο καλύτερος πρόλογος είναι αυτό το θέμα που θα σας παρουσιάσουμε σε επανάληψη.
Το κάνουμε αυτό για να σας βοηθήσουμε να είναι εύκολη η κατανόηση του θέματος που θα σας αναδείξουμε, με αναφορές και αποδείξεις, που κανείς από τους εμπλεκόμενους δε θα είναι σε θέση να τις αντικρούσει.
Θα θέλαμε λοιπόν να θυμηθούμε ένα θέμα που αν και πέρασαν πέντε χρόνια από τότε που σχεδιάστηκε και τέσσερα ολόκληρα χρόνια από τότε που εκδηλώθηκε, εξακολουθεί να βρίσκεται στην επικαιρότητα….
Θα θέλαμε λοιπόν να θυμηθούμε ένα θέμα που αν και πέρασαν πέντε χρόνια από τότε που σχεδιάστηκε και τέσσερα ολόκληρα χρόνια από τότε που εκδηλώθηκε, εξακολουθεί να βρίσκεται στην επικαιρότητα….
Δεν πιστεύω ότι εξασθένησε η μνήμη μας και ότι δεν το θυμόμαστε.
Η τότε εκπομπή των φακέλων ανέφερε:
Ο Τάσος Τέλλογλου επιστρέφει στη μεγάλη έρευνα για τη SIEMENS και ανακαλύπτει πώς την ώρα που τα δελτία ειδήσεων και οι εφημερίδες βοούσαν για το σκάνδαλο των «μαύρων ταμείων», ο Γερμανικός κολοσσός έβαζε «στο μάτι» την επέκταση του αεροδρομίου «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» - ένα έργο προϋπολογισμού 246 εκατομμυρίων ευρώ που βρίσκεται σήμερα σε εξέλιξη.
ΟΙ ΝΕΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ ερευνούν μία τελική δοκιμή που χαρακτηρίστηκε «παρωδία» ενώ ο Τάσος Τέλλογλου και η κάμερα της εκπομπής μπαίνουν στο νέο διάδρομο που ακόμη κατασκευάζεται και ανεβαίνουν στον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου για να ανακαλύψουν ότι τρία χρόνια μετά τις υπογραφές για το έργο, το «δύσκολο» στην προσέγγιση αεροδρόμιο της Βορείου Ελλάδος μπορεί να μην είναι σε θέση να εγγυηθεί την ασφάλεια των πτήσεων που θα εξυπηρετεί ο νέος διάδρομος όταν ολοκληρωθεί.
Για να ενημερωθείτε όμως πληρέστερα, πατήστε σε αυτή τη διεύθυνση και επιλέξτε το βίντεο.
Σας ευχόμαστε καλή ενημέρωση και θα τα πούμε ξανά μαζί σε άλλη ανάρτηση.
1 σχόλιο:
EL
H DHMIOYRGEIA TON EYDE EINAI MIA KATASTROFH H OPOIA DIALYSE OIKONOMIKA KAI LEITOYGIKA TA AERODROMIA.
H POLITIKH AEROPORIA EINAI YPOXREOMENH NA PROTEINEI LYSH AN DEN KSEREI NA ROTHSH . H XORA THELEI BOHTHIA.
EL
Δημοσίευση σχολίου