Από το 1999 ο Αρχηγός ΓΕΑ προσπαθούσε
να ενταχθεί στη μοιρασιά των εσόδων από τα Τέλη Χρήσης Αεροδρομίων με απώτερο
σκοπό την αύξηση των εσόδων του Μ.Τ.Α με το ποσό των 2 εκατ. Ευρω.
Σύμφωνα
με ανακοίνωση του Μετοχικού Αεροπορίας σχετικά με την Αναδιάρθρωση Ελληνικού
Χρέους και Επιπτώσεις στο ΜΤΑ, επιβεβαιώνεται το γεγονός της σημαντικής μείωσης
των εσόδων του ταμείου.
Είναι
προφανές ότι με το κούρεμα και τους απίστευτους και ερασιτεχνικούς χειρισμούς, πάει για λουκέτο το Μετοχικό Ταμείο
Αεροπορίας και το μέρισμα..
.
.
Η αποδοχή του PSI από την ΤτΕ και χωρίς την
ουσιαστική ευθύνη των ΝΠΔΔ, θα οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια στην ολοσχερή
κατάρρευση των Μετοχικών μας Ταμείων.
Για
αυτό το λόγο, επιβάλλεται οι Διοικήσεις των Ταμείων να προβούν άμεσα στις
καταθέσεις αγωγών, προκειμένου αποφευχθούν τα χειρότερα.....
Διαβάστε
την ανακοίνωση
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αναδιάρθρωση Ελληνικού Χρέους και Επιπτώσεις στο ΜΤΑ
Το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας, ενημερώνει τους μετόχους και μερισματούχους
του για τα κατωτέρω:
α. Σύμφωνα με τους νόμους ΑΝ 1611/50, ν.2296/94 και ν.2469/97, όλα τα ΝΠΔΔ
υποχρεούνται να τηρούν στην Τράπεζα της Ελλάδος τα διαθέσιμά τους, τα οποία
συνιστούν το Κοινό Κεφάλαιο, το ενεργητικό του οποίου τοποθετείται με ευθύνη
της Τράπεζας της Ελλάδος αποκλειστικά και άμεσα σε κινητές αξίες του Ελληνικού
Δημοσίου (ομόλογα και έντοκα γραμμάτια του Δημοσίου).
β. Το σύνολο των κεφαλαίων του ΜΤΑ και των Ειδικών Λογαριασμών του που ήταν
διαθέσιμα στην Τράπεζα της Ελλάδος την 9-3-12, είχε ως εξής :
(1) ΜΤΑ : 22.178.965,71 €
(2) EKOEMA : 23.434.018,13 €
(3) ΕΛΟΑΑ : 2.575.551,95 €
(4) ΕΛΧΑΟΙΑ : 7.045.106,32 €
(5) ΕΛΧΑΟΣ : 1.874.544,53 €
--------------------------------------
ΣΥΝΟΛΟ: 57.108.186,64 €
--------------------------------------
γ. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους, η Τράπεζα της Ελλάδος μας ενημέρωσε ότι κατά την 12-3-12, η ονομαστική αξία και η τρέχουσα αξία των διαθεσίμων μας που αντιστοιχούσαν στη μερίδα μας του Κοινού Κεφαλαίου είχε ως εξής:
(1) ΜΤΑ : 22.178.965,71 €
(2) EKOEMA : 23.434.018,13 €
(3) ΕΛΟΑΑ : 2.575.551,95 €
(4) ΕΛΧΑΟΙΑ : 7.045.106,32 €
(5) ΕΛΧΑΟΣ : 1.874.544,53 €
--------------------------------------
ΣΥΝΟΛΟ: 57.108.186,64 €
--------------------------------------
γ. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους, η Τράπεζα της Ελλάδος μας ενημέρωσε ότι κατά την 12-3-12, η ονομαστική αξία και η τρέχουσα αξία των διαθεσίμων μας που αντιστοιχούσαν στη μερίδα μας του Κοινού Κεφαλαίου είχε ως εξής:
ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΑΞΙΑ (€)
ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΑΞΙΑ (€)
(1)ΜΤΑ:12.682.964,75 6.782.470,71
(2)ΕΚΟΕΜΑ:13.400.662,13 7.166.273,83
(3)ΕΛΟΑΑ:1.472.820,07 787.620,18
(4)ΕΛΧΑΟΙΑ:4.028.719,66 2.154.438,94
(5)ΕΛΧΑΟΣ:1.071.951,80 573.247,80
ΣΥΝΟΛΟ:32.657.118,41 17.464.051,46
δ. Από τα ανωτέρω στοιχεία προκύπτει ότι η μέχρι τώρα μείωση των διαθεσίμων μας σε τρέχουσα αξία ανέρχεται σε 39.644.135,18 € (ποσοστό 69,4%).
(2)ΕΚΟΕΜΑ:13.400.662,13 7.166.273,83
(3)ΕΛΟΑΑ:1.472.820,07 787.620,18
(4)ΕΛΧΑΟΙΑ:4.028.719,66 2.154.438,94
(5)ΕΛΧΑΟΣ:1.071.951,80 573.247,80
ΣΥΝΟΛΟ:32.657.118,41 17.464.051,46
δ. Από τα ανωτέρω στοιχεία προκύπτει ότι η μέχρι τώρα μείωση των διαθεσίμων μας σε τρέχουσα αξία ανέρχεται σε 39.644.135,18 € (ποσοστό 69,4%).
Είναι προφανές ότι η απώλεια αυτή θα έχει σοβαρές συνέπειες στη δυνατότητα
του ΜΤΑ και του ΕΚΟΕΜΑ κυρίως, να καλύψουν τις παροχές τους σε μέρισμα και
οικονομική ενίσχυση αντίστοιχα, στο μέχρι τώρα χορηγούμενο ύψος. Μικρότερη
επίδραση θα υποστούν το ΕΛΟΑΑ και οι ΕΛΧΑΟΙΑ και ΕΛΧΑΟΣ, οι δυνατότητες των
οποίων δεν επηρεάζονται στον ίδιο βαθμό.
ε. Οι επιπτώσεις στο ΜΤΑ από την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους έχουν
αναφερθεί στην εποπτεύουσα αρχή (ΥΠΕΘΑ/ΓΕΑ), για την εκδήλωση ενεργειών που θα
αφορούν στην αναπλήρωση των απωλειών των διαθεσίμων και τη διασφάλιση της
βιωσιμότητας του Ταμείου.
Για το ΜΤΑ
Σμχος (Ο)
Βάιος Κυρατζόπουλος
Γενικός Διευθυντής
Σήμερα
το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας λόγω του PSI έχει και αυτό καταρρεύσει. Τον
Απρίλιο του 2012 η ΤτΕ ενημέρωσε το ΓΕΑ ότι τα διαθέσιμα ποσά του ΜΤΑ κουρεύτηκαν
με την ψιλή και από 64.894.975 ευρω, έγιναν 19.845.307 ευρω με αποτέλεσμα να
αδυνατεί το Ταμείο να καταβάλλει τα προβλεπόμενα επικουρικά επιδόματα στους
συνταξιούχους της ΠΑ.
Μήπως η σιωπή και εν μέρει η ανοχή της ηγεσίας της Π.Α σε ότι
αφορά την ιδιωτικοποίηση των στρατιωτικών αεροδρομίων, έχει να κάνει με την ύπαρξη
και την βιωσιμότητα του Μ.Τ.Α;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου