Οι αναρτήσεις μέσα από τις φωτογραφίες

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Αρχίζουν να «απογειώνονται» τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.





Ολοκληρώνεται το σχέδιο αξιοποίησης και λειτουργίας των 37 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, όπως ανακοίνωσε από τη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Ανάπτυξης.
 
Σε λίγες μέρες, θα έχει διαμορφωθεί το πλαίσιο πολιτικής για την αξιοποίηση και λειτουργία των αεροδρομίων, κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα, δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, μιλώντας στην εκδήλωση της Κίνησης Πολιτών για μια Ανοικτή Κοινωνία, στη Θεσσαλονίκη.
 
Όπως εξήγησε ο υπουργός, το θέμα σχετίζεται άμεσα και με τα 37 περιφερειακά αεροδρόμια που η κυβέρνηση επιθυμεί να αξιοποιήσει..
(σσ: πιθανώς με παραχώρηση χρήσεων και ΣΔΙΤ), ώστε να καταστούν σημαντικός μοχλός για την ανάκαμψη της οικονομίας. Το θέμα έχει αναδείξει με παλαιότερα δημοσιεύματα η Voria.gr, αποκαλύπτοντας το θερμό ενδιαφέρον αμερικανικού οίκου, που διαχειρίζεται 74 αερολιμένες σε διάφορα σημεία όλου του κόσμου, για το πρόγραμμα λειτουργικής αξιοποίησης των τοπικών αεροδρομίων.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι Αμερικανοί ενδιαφέρονται για αεροδρόμια με υψηλή κίνηση και επισκεψιμότητα λόγω τουρισμού, όπως είναι του Ηρακλείου Κρήτης, της Ρόδου, αλλά και της Θεσσαλονίκης στη Bόρεια Ελλάδα, ενώ ακόμη ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αεροδρόμια Καβάλας και Αλεξανδρούπολης.
 
Χατζηδάκης: Σύνθετο το θέμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
 
Στο μεταξύ, από το βήμα της ίδιας εκδήλωσης, αναφερόμενος στην ιδιωτικοποίηση της ROSCO και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο υπουργός είπε ότι οι δύο αυτές περιπτώσεις συνοψίζουν πολλές από τις παθογένειες του παρελθόντος, ενώ ειδικά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπογράμμισε ότι υπάρχουν πολύ σύνθετα ζητήματα. «Πρώτα πρέπει να ξεπεράσουμε τα όποια νομικά εμπόδια υπάρχουν στα ζητήματα κρατικών ενισχύσεων για τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και να γίνει το πλάνο οργανωτικής αναδιάρθρωσης. Αναμένουμε αποτελέσματα τους αμέσως επόμενους μήνες.
Μετά την αποσαφήνιση του τοπίου, θα δρομολογηθεί και η ιδιωτικοποίηση της ROSCO, εταιρίας για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού, κατά τα πρότυπα άλλων χωρών για να διευκολυνθεί στην συνέχεια και η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ», τόνισε ο υπουργός.
 
Στο μεταξύ, ο κ. Χατζηδάκης αναφερόμενος στην κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα, υπογράμμισε ότι η χώρα υπέφερε από δύο μεγάλες παθογένειες, για τις οποίες, όπως είπε, «ευθύνεται ξεκάθαρα και ο πολιτικός κόσμος, οι οποίες την οδήγησαν εδώ: το λαϊκισμό και τον κρατισμό».
 
Μεταξύ άλλων επισήμανε ότι η δημαγωγία και η αντιπαράθεση, δηλητηρίασαν την πολιτική και την κοινωνική ζωή του τόπου, ενώ ο κρατισμός συμπίεσε την ιδιωτική πρωτοβουλία, σχεδόν ποινικοποίησε την επιχειρηματικότητα, ενώ ο υπερδανεισμός δημιούργησε ένα σπάταλο κράτος. «Τώρα, όμως, αυτό, όμως, που εξελίσσεται μπροστά μας είναι μια μάχη. Μία μάχη για την Ελλάδα, τα σπίτια μας και τις οικογένειές μας. Εάν αποτύχουμε, θα πρόκειται για μια τεράστια εθνική τραγωδία, με συνέπειες για όλους ανεξαιρέτως. Επομένως, η προσπάθεια πρέπει να γίνει με αίσθημα ευθύνης και εθνική ενότητα. Μονάχα ενωμένοι θα νικήσουμε», κατέληξε ο υπουργός και επισήμανε χαρακτηριστικά ότι «αυτή τη στιγμή πρωτεύον ζήτημα είναι η σωτηρία της Ελλάδας και δευτερεύον οι εκλογές».
 
Πηγή: Voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: