Οι αναρτήσεις μέσα από τις φωτογραφίες

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Ήταν αναμενόμενο το μπλακ άουτ στην εναέρια κυκλοφορία;




Όταν οι διαπιστωμένες βλάβες πριν ενα ολόκληρο χρόνο δεν αντιμετωπίζονται στο σωστό χρόνο και με το σωστό και αποτελεσματικό τρόπο,

Όταν οι αρμόδιοι εκτός των αρμοδιοτήτων τους είναι «επιφορτισμένοι» και με επιπλέον καθήκοντα εκτός της υπηρεσίας τους, θέμα που αναδείξαμε πρόσφατα 
 
τότε είναι θέμα χρόνου το πότε θα εκδηλωθούν τα προβλήματα.






Καθυστερήσεις μέχρι αργά το απόγευμα του Σαββάτου σημειώθηκαν στις πτήσεις από και προς την Ελλάδα. Τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν για μία ώρα περίπου κανένα αεροσκάφος δεν μπορούσε να προσγειωθεί ή να απογειωθεί λόγω βλάβης στο σύστημα ραντάρ ύστερα από διακοπή ρεύματος.
Η βλάβη διαπιστώθηκε στο σύστημα ραντάρ, η οποία σύμφωνα με ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολικής Αεροπορίας, προήλθε από βλάβη στον κεντρικό διακόπτη του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού.

Συγκεκριμένα, στις 12:51 σημειώθηκε διακοπή ρεύματος της ΔΕΗ. Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν συστήματα εφεδρικής αλλά και αδιάλειπτης ηλεκτροδότησης. Ο κεντρικός διακόπτης όμως της παροχής των καταναλώσεων υπέστη βλάβη, και έμενε ανοιχτός, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ηλεκτροδότηση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια εικόνας του συστήματος ραντάρ στο Κέντρο Έλεγχου Περιοχής Αθηνών - Μακεδονίας.
 
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΥΠΑ, κατά τη διάρκεια του συμβάντος, η διαχείριση της κυκλοφορίας των αεροσκαφών πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τους διεθνείς και κοινοτικούς κανονισμούς για την ασφάλεια των πτήσεων, η οποία ουδόλως διακυβεύτηκε.
 
Η κυκλοφορία των αεροσκαφών άρχισε να αποκαθίσταται σταδιακά από την 14:10 τοπική ώρα, ενώ στις 6 το απόγευμα η λειτουργία του συστήματος των ραντάρ είχε αποκατασταθεί πλήρως.
 
Να σημειωθεί ότι αυτού του είδους οι εγκαταστάσεις που λειτουργούν χωρίς διακοπή, θα έπρεπε να είναι πιστοποιημένες και διασφαλισμένες σε ότι αφορά την λειτουργία τους. Θα πρέπει επίσης να διαθέτουν εναλλακτικά εφεδρικά συστήματα ηλεκτροδότησης.
 
Ήδη συγκροτήθηκε επιτροπή για την διερεύνηση των αιτίων της βλάβης, την οποία συνδράμει η κατασκευάστρια εταιρεία του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού.
 
Για την αποφυγή οποιουδήποτε παρόμοιου συμβάντος επιλέχθηκε να λειτουργούν συνεχώς τα ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη παρόλο που θα υπάρχει ηλεκτροδότηση από τη ΔΕΗ. Η παραπάνω λειτουργία αποφασίστηκε για λόγους προληπτικούς και εν όψει της απεργίας της ΔΕΗ αλλά και εκ του γεγονότος ότι η εγκατάσταση δεν «εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά» σε ότι αφορά την αποτελεσματική της λειτουργία και την αδιάλειπτη ηλεκτροδότηση των εγκαταστάσεων του συστήματος του Ραντάρ.
 
Να σημειωθεί ότι παρόμοια βλάβη με διακοπή ηλεκτροδότησης είχε συμβεί πριν από ένα χρόνο περίπου στην ίδια εγκατάσταση, συμβάν για το οποίο είχε διαταχθεί έρευνα από την εισαγγελία Αθηνών.

1 σχόλιο:

el είπε...

EL

ROTAS AN HTAN ANAMENOMENO ??
NAI HTAN

ELA NA PEKSOYME KOYIZ !!
TI EINAI AYTO POY GYRIZEI GYRO GYRO EXEI PIESH 110 PSI KAI EINAI AROSTO ???
AN PATHI EGEFALIKO !!! TI THA GINEI ???

EL