Οι αναρτήσεις μέσα από τις φωτογραφίες

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Αποσκευές και αεροπλάνα...




Τις αποσκευές δεν τις προστατεύουν οι αρχές του αεροδρομίου, αλλά οι αεροπορικές εταιρίες μέσω των εταιριών handling. Οι αρχές του αεροδρομίου ελέγχουν όλους αυτούς αν διαθέτουν τους ανάλογους εξοπλισμούς για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των επιβατών.
Αυτό που σίγουρα απαιτεί μια αποσκευή πρώτα και κύρια για την ασφάλεια της κάθε αεροπορικής πτήσης είναι ο έλεγχός της. Ο έλεγχος μέσα από τα μηχανήματα ελέγχου για την αποτροπή έκνομων ενεργειών από κάθε επιβάτη που θα είχε ως σκοπό τη διάπραξη παράνομης ενέργειας. Ό έλεγχος αυτός για κάθε αποσκευή επιβάλλει επιπλέον κόστος για κάθε επιβάτη που μπορεί να φθάσει τα 4 ευρώ, ποσό που περιλαμβάνεται στην τιμή του αεροπορικού εισιτηρίου, που καταβάλλεται από τον κάθε επιβάτη. Η διαδικασία αυτή εφαρμόζεται σε όλα τα διεθνή αεροδρόμια και στην Ελλάδα μόνο στο διεθνές αεροδρόμιο Ελ Βενιζέλος.
Η επόμενη πράξη υποστήριξης που απαιτεί μια αποσκευή είναι η σωστή φόρτωση και εκφόρτωσή της προς και από το αεροσκάφος, καθώς και η χωρίς προβλήματα διακίνησή της από τα checkin από την στιγμή του αποχωρισμού της από το χέρι του επιβάτη μέχρι το αεροσκάφος και αντίθετα. Είναι απαράδεκτο και συνάμα ανεπίτρεπτο οι εταιρίες  να αδιαφορούν για τον τρόπο φόρτωσης και εκφόρτωσης των αποσκευών καθώς και για την μεταφορά των αποσκευών.
Η εικόνα των βρεγμένων ή ακόμη και των κατεστραμμένων και φθαρμένων αποσκευών εκτός από απαράδεκτη είναι θέμα που πρέπει να οδηγήσει τον κάθε επιβάτη στην απαίτηση διεκδίκησης αποζημίωσης από την αεροπορική εταιρία, για την φθορά ή την ζημιά που υπέστη η αποσκευή του από υπαιτιότητα αυτών που έχουν την ευθύνη της εξυπηρέτησης
Η πρακτική των αεροπορικών εταιρειών είναι παγιωμένη εδώ και κάποια χρόνια: μας ενημερώνουν πως περισσότερες βαλίτσες στο check in σημαίνει περισσότερο βάρος στο αεροσκάφος, άρα περισσότερα καύσιμα συν κόστος διαχείρισης και μεταφοράς εντός του αεροδρομίου, συνεπώς όποιος θέλει να τσεκάρει βαλίτσα θα πρέπει να πληρώσει από 20 έως και 48 ευρώ επιπλέον στο εισιτήριό του.
Όμως, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε ο ειδησεογραφικός οργανισμός Detroit Free Press το κόστος για τις εταιρείες για κάθε βαλίτσα είναι λιγότερο από δύο δολάρια.
Σύμφωνα με το Fortune, η ανάλυση βασίστηκε σε οικονομικά στοιχεία που δημοσίευσε η American Airlines, εκπρόσωπος της οποίας δεν αμφισβήτησε το συμπέρασμα σε δηλώσεις του.
«Νομίζω πως οι αριθμοί σας είναι σωστοί», είπε.
Ωστόσο το 1,5 € είναι η μισή αλήθεια.
Σύμφωνα με τις αναλύσεις και τα στοιχεία που ανέφεραν οι χρήστες του εξειδικευμένου αεροπορικού φόρουμ FlyerTalk, το κόστος αυτό δεν συμπεριλαμβάνει τις αμοιβές των ανθρώπων που διαχειρίζονται τις αποσκευές ή τα χρήματα που δίνουν στις εταιρείες handling που αναλαμβάνουν αυτή την υπηρεσία.
Αλλά και πάλι, η απόσταση από το 1,5 € έως τα 30 είναι πολύ μεγάλη.
Είναι γεγονός ότι η πολιτική χρέωσης των αποσκευών έχει ικανοποιήσει πολύ κόσμο.
Κυρίως αυτούς που πετούν σε ολιγοήμερα ταξίδια για επαγγελματικούς λόγους και δεν χρειάζονται βαλίτσα, όπως και όσους θέλουν να πετούν φθηνά και βρίσκουν φθηνότερα εισιτήρια. 
Κατά ένα τρόπο, όσοι πληρώνουν ακριβά τη βαλίτσα «χρηματοδοτούν» εκείνους που πετούν μόνο με τη χειραποσκευή τους.

Το όφελος φαίνεται να επεκτείνεται τελικά σε όλους.
Όσο ο κόσμος αποθαρρύνεται να πετάει με βαλίτσες στο «αμπάρι», τόσο βάρος εξοικονομείται στα αεροσκάφη, άρα τόση περισσότερη οικονομία κάνουν οι εταιρείες, μέρος της οποίας επιστρέφει στους επιβάτες με τη μορφή οικονομικότερων εισιτηρίων.
Όφελος για όλους; Όχι ακριβώς.
Μείωση των «τσεκαρισμένων» αποσκευών σημαίνει λιγότερες θέσεις εργασίας για τους handlers, το προσωπικό checkin κ.λπ.
Από την πλευρά των εταιρειών, η ξεχωριστή χρέωση της βαλίτσας αποδείχτηκε εξαιρετική κίνηση.
Οι πελάτες το δέχτηκαν χωρίς διαμαρτυρία και εκείνες κερδίζουν είτε πληρώσει ο ταξιδιώτης (άρα εισπράττουν μετρητά) είτε όχι (άρα κάνουν οικονομία σε καύσιμα και προσωπικό).
Ποιος όμως στην ουσία βγαίνει ωφελημένος από την επιλογή αυτή;
Σίγουρα οι αεροπορικές εταιρίες, γιατί με τα στατιστικά στοιχεία που καταγράφονται μπορούν οι αεροπορικές εταιρίες να μειώσουν τις τιμές των δαπανών τους που αφορούν τον τομέα εξυπηρέτησης από τις εταιρίες handling.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι οι εταιρίες αεροπορικές και οι εταιρίες handling θα λειτουργούν ανεξέλεγκτες και χωρίς την ουσιώδη υποδομή σε ότι αφορά την προστασία των αποσκευών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: