Οι αναρτήσεις μέσα από τις φωτογραφίες

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Στο αεροδρόμιο Μακεδονία δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα…αλλά οι ουρές καλά κρατούν.




Οι ουρές, οι καθυστερήσεις και η ταλαιπωρία, αν λάβουμε υπόψη μας τα επικρατούντα στο αεροδρόμιο Μακεδονία, θα είναι μόνιμο φαινόμενο από ότι φαίνεται για πολύ χρόνο και όσο και αν προσπαθήσουν οι αρμόδιοι να τα επιλύσουν με αποσπασματικές επιμέρους μεθόδους, η εικόνα, η πραγματικότητα δεν πρόκειται να αλλάξει.
Το ίδιο δεδομένο μπορεί να παρουσιάζεται και σε όλα τα μεγάλα αεροδρόμια της χώρας, τα οποία και αυτά υστερούν κατά πολύ στον τομέα αυτό.
Ο λόγος βέβαια που εκδηλώνεται αυτή η απίστευτη ταλαιπωρία των επιβατών δεν είναι η κατάργηση της γρήγορης και χωρίς ουρά γραμμής ελέγχου των επιβατών «μαϊμού ή των κανονικών», όπως αφήνεται να εννοηθεί, αλλά η μείωση του προσωπικού της εταιρίας security που έχει αναλάβει, μετά από διαγωνισμό τον έλεγχο επιβατών και αποσκευών.
Να σημειωθεί ότι η μείωση του αριθμού των εργαζομένων στον έλεγχο, οφείλεται κατά κύριο λόγο στην γενικότερη μείωση των δημόσιων δαπανών.
Όπερ σημαίνει ότι αν δεν αλλάξει η χρηματοδότηση, οι υποδομές….,η κατάσταση δεν μπορεί να βελτιωθεί φυσιολογικά, παρά μόνο με ένα «θαύμα»…..
Αρκεί αυτό το θαύμα να γίνει γρήγορα.
Και για να μην παρερμηνευτώ, το θαύμα που «επικαλούμαι» ως λογικό και επιβεβλημένο απόσταγμα της λογικής δεν θα είναι ούτε θρησκευτικό, ούτε πολιτικό, αλλά μεταρρυθμιστικό….
Συνεπώς η fast lane που έκλεισε όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε από τον αερολιμενάρχη δεν επιδείνωσε το πρόβλημα των ουρών και της ταλαιπωρίας των επιβατών, απλά συνέπεσε με την αριθμητική μείωση του προσωπικού ελέγχου και για τον λόγο αυτό σε κάποιους επικρατεί η εντύπωση ότι αυτός είναι ο λόγος της πολύωρης καθυστέρησης και της αδιάκοπης ουράς των επιβατών.
Η fast lane όμως του αεροδρομίου Μακεδονία μπορεί να έκλεισε για τον κ. αερολιμενάρχη, αλλά δεν είναι αυτός ο πραγματικός λόγος που ισχυρίστηκε στα μέσα ενημέρωσης.
Και αυτό γιατί η κίνηση στο αεροδρόμιο δεν αυξήθηκε τώρα.
Ήταν πάντα αυξημένη, με αποκορύφωμα τους μήνες της θερινής περιόδου. 
Τότε η fast lane τι επιβάτες εξυπηρετούσε;
Και εν πάση περιπτώσει για να την βαθύνουμε λίγο την κουβέντα, ας υποθέσουμε ότι αυτός είναι ο λόγος.
Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει για ποιο λόγο καθιερώθηκε η διαδικασία της fast lane;
Μπορεί κάποιος να μας πει ποιος ήταν αυτός που είχε καθιερώσει αυτή τη διαδικασία κίνησης και ελέγχου των επιβατών και σήμερα συμφωνεί και αποφασίζει ότι πρέπει να κλείσει;
Μπορεί να μας πει με απλό και αληθινό λόγο τι μεσολάβησε, τι συνέβη  και με ποιο δεδομένο δηλαδή καταργείται, ή πιο σωστά κλείνει;
Γιατί, για να κλείσεις κάτι που για κάποιον λόγο είχε αποφασιστεί να είναι ανοικτό, πρέπει να έχει συμβεί κάτι σοβαρό,  ή την αναγκαιότητα αυτού να έχεις αποφασίσει να την καλύψεις με κάποιον άλλον σχεδιασμό.
Για παράδειγμα ένα κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος κλείνει με παράλληλη δίωξη του αγορανομικά υπευθύνου όταν τα τρόφιμα που διαθέτει προς πώληση είναι αλλοιωμένα, η ένα κέντρο διασκέδασης κλείνει όταν παραβεί τους κανόνες ηχορύπανσης, η δεν εκδίδει αποδείξεις….
Εδώ πότε θα μάθουμε επίσημα ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που κλείνει και ποια ήταν η παράβαση και ποιος είναι ο παραβάτης.
Εκτός αυτού όταν η fast lane ήταν «ανοιχτή», ποιος ήταν αυτός που ήλεγχε τη σωστή λειτουργία της.
Ποιος ήταν αυτός που είχε αρμοδιότητα να ελέγχει την γενικότερη λειτουργία του αεροδρομίου, αν γίνεται σύμφωνα με την διαδικασίες που έχουν καθιερωθεί;
Τι μεσολάβησε λοιπόν και πολύ καθυστερημένα κάποιοι εντόπισαν και «σταμάτησαν» την αδικία και την εφαρμοζόμενη πρακτική μιας αεροπορικής εταιρίας για την εξυπηρέτηση των επιβατών της σε βάρος όμως όλων των άλλων;
Μήπως κάποιοι όταν αντιλήφθηκαν αυτή την αδικία, επειδή διαθέτουν αισθητήρια πιο ευαίσθητα έναντι πολλών άλλων, «μουλάρωσαν» και απαίτησαν να σταματήσει η επιλεκτική εξυπηρέτηση των επιβατών σε βάρος των υπολοίπων;
Μήπως για το θέμα αυτό ενημερώθηκαν και υψηλά ιστάμενοι στην διοικητική ιεραρχία, οι οποίοι συνηγόρησαν στο να σταματήσει πάραυτα αυτή η προκλητικά απαράδεκτη αδικία;
Μήπως η διακοπή αυτής της παράνομης πράξης πρέπει να ελεγχθεί πειθαρχικά;
Μήπως αυτή η χωρίς παρέκκλιση εφαρμογή της λαϊκής ρήσης «αν είσαι και παπάς με την αράδα σου θα πάς», ήταν επιβαλλόμενη πράξη ευθύνης;
Αν όμως είναι ευθύνη κάποιου που επέτρεπε με την στάση του ή την αβλεψία του να επικρατεί και να βασιλεύει αυτό το φαινόμενο της δουλοπαροικίας στο αεροδρόμιο Μακεδονία, μήπως πρέπει να ερευνηθεί;
Μήπως πρέπει επιτέλους να σοβαρευτούμε ως χώρα και ως λαός, προκειμένου να λειτουργήσουμε υπεύθυνα και κάτω από κανόνες και κάθε πράξη ή κάθε παράλειψη της δημόσιας διοίκησης να γνωστοποιείται στο ευρύ κοινό;
Να σημειωθεί ότι η «απροσδόκητη» διακοπή της fast lane ενόχλησε σφόδρα και μέχρι ένα βαθμό δικαιολογημένα κάποιους επώνυμους, γιατί έτσι έμαθαν τόσα χρόνια, οι οποίοι στην επιδίωξή τους να αποφύγουν την ουρά και τον διαβολεμένο σαλίγκαρο, που αποδείχτηκε όμως μάταιος κόπος εκ του αποτελέσματος,  προσπαθούσαν εναγωνίως τηλεφωνικά και με τρόπο επιδεικτικό να εξαιρεθούν από αυτή την βασανιστική γι΄ αυτούς δοκιμασία.
Πολύ καθυστερημένα λοιπόν ο αερολιμενάρχης «αντιλήφθηκε» την ιδιαίτερη μεταχείριση ορισμένων επιβατών να περνούν από τη fast lane, παρακάμπτοντας τη σειρά, δείχνοντας έτσι τεράστιο, όψιμο θα μπορούσαμε να πούμε ενδιαφέρον για τους λοιπούς επιβάτες.
Δεν μας λέει όμως την αλήθεια ο Αερολιμενάρχης και επειδή αδυνατεί ή δεν θέλει να την ομολογήσει φανερώνει με την όλη στάση του ότι κάτι κρύβει που ενδεχομένως να βάζει και τον ίδιο στο κάδρο των ευθυνών για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατούσε μέχρι σήμερα, στο θέμα αυτό στο αεροδρόμιο.
Γνωρίζει πολύ καλά ότι για το θέμα της απαξίωσης και της καταστρατήγησης αυτής της διαδικασίας που είναι απαραίτητη για το κάθε αεροδρόμιο, έβαλαν πολλοί το χεράκι τους και έκαναν στραβά μάτια για να επικρατήσει τόσα χρόνια.
Η αλήθεια όμως είναι άλλη και το γνωρίζουν πολύ καλά όλοι οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ.
Και μαζί με αυτούς και ο Αερολιμενάρχης που εμμέσως πλην σαφώς επικαλέστηκε ότι τώρα που η επιβατική κίνηση αυξήθηκε, δεν ήταν επιτρεπτό να επικρατεί αυτή η διαδικασία.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι καταργώ την εξυπηρέτηση αυτών που πραγματικά την δικαιούνται και γι΄ αυτό το λόγο πληρώνουν υπέρογκα ποσά για το αεροπορικό τους εισιτήριο.
Δεν μας είπε όμως ο αερολιμενάρχης αν αυτό είναι απόφαση της Υπηρεσίας Πολιτικής αεροπορίας και άρα ισχύει ως διαδικασία σε όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας, η αν είναι μια απόφαση του τύπου «πονάει δόντι βγάζεις δόντι», την οποία έλαβε ο ίδιος για να σταματήσει την αιμορραγία της αδικίας και την εκτροπή προς την αυθαιρεσία και την επιλεκτική εξυπηρέτηση.
 Ή μήπως έλαβε την απόφαση αυτή να κλείσει για να συγκαλύψει την μέχρι σήμερα απαράδεκτη αυτή πράξη της μεθόδου εξυπηρέτησης δια της πλαγίας οδού, που εφαρμοζόταν για κάθε ευνοούμενο αεροπορικής εταιρίας….
Όπως και να έχει η όλη υπόθεση ένα είναι σίγουρο, ότι το Δημόσιο είτε από ανεπάρκεια, είτε από αδιαφορία, είτε από σκοπιμότητα δεν είναι σε θέση να εκπληρώσει αντικειμενικά και αποτελεσματικά το ρόλο του και την αποστολή του.
Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι κάθε φορά που βγαίνει στην επιφάνεια κάποιο πρόβλημα, που αφορά την κατάσταση και την λειτουργικότητα των αεροδρομίων, ανοίγεται δικαιολογημένα ένα ακόμη παράθυρο για την αποκοπή τους από τον δημόσιο εναγκαλισμό και την παραχώρησή τους, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη εισόδου των ιδιωτών σ΄ αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: